  • Data: 2002-01-04 13:21:07
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl.__!__> napisał w
    wiadomości news:3558855.lOV4Wx5bFT@phoenix...
    BTW w naszym kraju kiedyś ponoć siem ktoś obraził za "obelgę" o treści "ty
    kosinusie" (w telewizorze słyszałem o tym) i wytoczył proces. Nie wiem czym
    się proces skończył, ale jest to przykład, że "obraźliwość" jest rzeczą
    bardzo względną :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur Gawryszczak

    *
    Wszystko zgoda ale jest to dla mnie przekonywujacy argument za niecalkowita
    dowolnoscia, ze bank moze a nawet powinien sie bronic przed posredniczeniem
    w przekazywaniu takich "korespondencji" z uzyciem ich kanalow
    informacyjnych, dla Ciebie, rozkoszny Kolego nie?
    M.