  • Data: 2002-01-03 21:26:09
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Gawryszczak zapodaje:

    > Pani okienkowa obejrzawszy uważnie kwit zaczęła mieć jakieś
    > wątpliwości, że to przecież dokument bankowy, a to takie słowo, sam Pan
    > rozumie ... :-) Zapewniłem że odbiorca przekazu doskonale wie o co

    Zawsze uważałem, że nie powinno to banku w ogóle interesować. W przypadku
    DG również - jeśli US nie będzie wiedział co to i będzie mnie męczył o
    dodatkowe papiery - to już mój problem.
    Są jednak jeszcze specyficzne cechy systemów i niedysponentek.
    Definiowałem zlecenia stałe w PKO BP. Do mBanku wpisałem tytuł "MBANK
    EKONTO". Panienka na to "czy mogę coś dodać, bo takiego tytułu nie
    przyjmuje system?". Jasne - teraz przychodzą przelewy z tytułem "INNE -
    Zlecenia MBANK EKONTO". Definiując innym razem do Lukasa wpisałem po
    prostu "przelew". Po wyjaśnieniu skofundowanej pani, że jest mi dokładnie
    wszystko jedno co będzie w tym polu zlecenie poszło. Dopiero w Lukasie
    zobaczyłem wynik - "przelew przelew".

    simon

    --
    ( szymon jankowski