  • Data: 2002-01-04 07:18:59
    Temat: Odp: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:1418473.VbhacDa7dW@phoenix...

    > Miałem dzisiaj wolę dokonać przelewu na rzecz znajomej i jako tytuł
    > przelewu wpisałem "PARANOIA" co ma sens i swoje znaczenie, zrozumiałe dla
    > zainteresowanych.
    > Pani okienkowa obejrzawszy uważnie kwit zaczęła mieć jakieś wątpliwości,
    że
    > to przecież dokument bankowy, a to takie słowo, sam Pan rozumie ... :-)
    > Zapewniłem że odbiorca przekazu doskonale wie o co chodzi i że wbrew
    > pozorom ma to sens, a potem jeszcze raz gdy pani okienkowa zwróciła mi
    > uwagę, że powinienem był przez "J" napisać.

    PARANOIK - PARANOJA.
    Paranoja pisze sie przez "J", ale jesli masz zyczenie pisac z bledem
    ortograficznym...

    > I tu mam pytanie: Czy są jakieś restrykcje na nadawanie tytułów przelewom?

    Takie jak e-mailom - nie moga zawierac tresci sprzecznych z prawem ;-)

    > Bo mnie się naiwnie wydaje że jest to tylko i wyłącznie informacja dla
    > odbiorcy, żeby wiedział za co i tyle. Co jeśli bym zechciał za tytuł
    wpisać
    > "8ytf.B=Q" (przepraszam jeśli trafiłem w czyjś password ;-) ), "Ash nazg
    > thrakatuluk, Ugh burzum-ishi krimpatul", "#include <stdio.h>", "Na pohybel
    > kurwim synom" (przepraszam, ale to cytat :-) ), czy "rzułte śrupki"?

    IMO to przedostatnie maja prawo ocenzurowac.
    Nie masz prawa zadac by przy okazji realizacji zlecenia przelewu bank
    umozliwial ci rozpowszechnianie tresci obrazliwych itp.

    --
    Pozdrowienia