  • 1. Data: 2004-06-08 20:44:12
    Temat: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Pekao S.A. wprowadził do swojej oferty trzy nowe karty kredytowe. Już
    niedługo klienci tej instytucji będą mogli ubiegać się o karty Srebrna Visa
    Regata, Złota Visa Regata oraz złotą kartę Pekao/LOT.
    calosc: http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5472

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-08 20:58:05
    Temat: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bank Pekao S.A. wprowadził do swojej oferty trzy nowe karty kredytowe.

    Czy warunki są równie "korzystne" jak VE Regata ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-08 21:05:52
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    > Czy warunki są równie "korzystne" jak VE Regata ;-))) ?

    ależ oczywiście :-)))

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-06-08 21:19:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Czy warunki są równie "korzystne" jak VE Regata ;-))) ?

    Smiej sie, smiej ;)
    Konkurencja chcialaby miec takie wyniki sprzedazowe.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-08 21:32:13
    Od: k...@p...onet.pl

    > Smiej sie, smiej ;)
    > Konkurencja chcialaby miec takie wyniki sprzedazowe.

    Jakie?
    Pozdr,
    Karciarz01

  • 6. Data: 2004-06-08 21:41:20
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >Bank Pekao S.A. wprowadził do swojej oferty trzy nowe karty kredytowe.

    Przy czym nie ma jednej dobrej dla klienta standard :/

    no bo z czego tu wybrac ?
    pseudo kredytowa Regata ?
    LOT? Orkiestra?

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 7. Data: 2004-06-08 21:43:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-08 23:19, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Smiej sie, smiej ;)
    > Konkurencja chcialaby miec takie wyniki sprzedazowe.

    Tzn jakie?:>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-06-09 05:21:03
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Ja lubię pekao shell - dla mnie najlepsza .

  • 9. Data: 2004-06-09 06:06:01
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Smiej sie, smiej ;)
    > Konkurencja chcialaby miec takie wyniki sprzedazowe.

    No jasne. Użytkowników internetu już mają najwięcej - LOL ! Teraz czas na karty
    :) Pekao to pasmo nieustających sukcesów ;-))))))

    --
    Witek

  • 10. Data: 2004-06-09 06:36:01
    Od: "aronius" <a...@g...pl>

    To nie jest karta kredytowa tylko obciążeniowa