  • 21. Data: 2004-06-11 09:50:05
    Temat: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    napisał:
> [...]
    mnie

    > Takie ubezpieczenie ma Diners.

    Takie ubezpieczenia dołączone są nawet do zwykłej VE w Millennium za
    niewielką opłatą.
    Samo Pekao ma bardzo dobre ubezpieczenie assistance dołączone do złotych
    kart obciążeniowych. Nie rozumiem, dlaczego akurat złota karta LOT, która
    niejako jest przeznaczona właśnie dla często podróżujących jest zubożona.
    Wykonałem kilka telefonów do banku na infolinię, do centrum kart i do
    zespołu obsługi indywidualnej klienta. Niestety, pracownicy nic nie wiedzą o
    karcie i nie są w stanie udzielić żadnych informacji.
    W moich oczach bank się skompromitował. Jeszcze mogę zrozumieć, że w
    oddziałach nie ma informacji, ale w centrum kart żeby pracownicy nie
    wiedzieli nic o swoim produkcie to kompromitacja. W sprawie warunków
    ubezpieczenia zostałem skierowany do Allianz...a w Allianzu człowieczek
    zaczął mi opowiadać o pakiecie pomocnym, bo pewnie o tym słyszał, że coś
    takiego jest. Czy ja wymagam zbyt dużo od osób pracujących na infoliniach?

  • 22. Data: 2004-06-11 11:11:14
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl
    > napisał w wiadomości news:cabv8d$job$1@inews.gazeta.pl...

    [ ... ]
> [...]
    [ ... ]
    > Czy ja wymagam zbyt dużo od osób pracujących na infoliniach?

    na dzień dzisiejszy w PeKaO SA
    nie spodziewaj się już nic dobrego :-(((
    schodzą na psy na każdej linii

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 23. Data: 2004-06-11 12:53:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr W <t...@p...onet.pl> wrote:

    > na dzień dzisiejszy w PeKaO SA
    > nie spodziewaj się już nic dobrego :-(((
    > schodzą na psy na każdej linii

    No spokojnie :)
    1) Nie wiem do konca jaki bedzie pakiet ubezpieczen (nie mam takich
    informacji)
    2) Karty takie dopiero beda - a jak sie pojawia topelne informacje beda
    dostepne.

    http://www.PRnews.pl

  • 24. Data: 2004-06-14 07:49:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cablc1$g8b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > bagażu i NNW. Ponieważ z tych właśnie ubezpieczeń osoby często podróżujące

    powinny miec. Ale nie maja i nie spodziewalbym sie tego po Pekao.
    Co ciekawe np. zwykla VC VW ma takie ubezpieczenia.

    D.