  • 1. Data: 2004-06-08 19:28:16
    Temat: Karta KK Citi
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de>

    Mam taki problem i prosze o porade co zrobic:
    Pracownik banku rok temu zaproponowal mi KK za 20 PLN rocznie (na
    starcie, jako pracownikowi firmy bulk - posiadajacej rachunki z Citi)
    oplata miala byc na czas posiadania przeze mnie karty

    Mija rok a citi nalicza mi standardowe 75 PLN. Pracownik puscil mnie
    kantem, czy centrala citi ma w tylku jego ustalenia ??

    dzwonilem do nich i upieraja sie ze promocja byla na rok

    bedzie sie ze mna kantaktowal ktos w ciagu 2 dni
    jak z nim rozmawic ????

    z gory dzieki za pomoc

    ps, co polecacie jako alternatywe dla citi ?

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de

  • 2. Data: 2004-06-08 19:56:31
    Temat: Re: Karta KK Citi
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

> [...]
    > jak z nim rozmawic ????
    >
    > z gory dzieki za pomoc
    >
    > ps, co polecacie jako alternatywe dla citi ?

    Proste -rezygnujesz -o ile nie utrzymają Ci opłaty rocznej w wysokości 20 zł
    , powiedz że jestes zainteresowany przedłużeniem ale nie za taką cenę ,że
    twój bank Ci zaproponował karte itd

    DAreko

  • 3. Data: 2004-06-08 19:59:13
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Maciej Maciejewski wrote:
    > Mija rok a citi nalicza mi standardowe 75 PLN. Pracownik puscil mnie
    > kantem, czy centrala citi ma w tylku jego ustalenia ??

    Pracownik najwyraźniej niedokładnie wytłumaczył, ja się dopytałem
    i wziąłem kartę złotą za 20 zł, a teraz zrezgnowałem dowiedziawszy się,
    że na następny rok opłata 290zł. Ale na wieść o rezygnacji dostałem
    jeszcze propozycję obniżonej opłaty do 140zł - tak więc po prostu
    zrezygnuj, jest duża szansa, że Ci zaproponują obniżkę.

    > dzwonilem do nich i upieraja sie ze promocja byla na rok

    Bo tak było.

    > bedzie sie ze mna kantaktowal ktos w ciagu 2 dni
    > jak z nim rozmawic ????
    Jak wyżej

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 4. Data: 2004-06-08 20:18:55
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> wrote:

    > Pracownik najwyraźniej niedokładnie wytłumaczył, ja się dopytałem
    > i wziąłem kartę złotą za 20 zł,

    Złota karta w promocji? Naprawdę?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-06-08 20:46:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Maciej Maciejewski <m...@g...de> wrote:
    > Mija rok a citi nalicza mi standardowe 75 PLN. Pracownik puscil mnie
    > kantem, czy centrala citi ma w tylku jego ustalenia ??

    Powiedz, że w takim razie rezygnujesz :)

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2004-06-08 20:47:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

> [...]
    > i wziąłem kartę złotą za 20 zł, a teraz zrezgnowałem dowiedziawszy się,
    > że na następny rok opłata 290zł. Ale na wieść o rezygnacji dostałem

    ??? Rany, co to za karta?

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-06-08 20:51:49
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 20:46:38 +0000 (UTC)
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> nabazgral:

    > Powiedz, że w takim razie rezygnujesz :)

    A jaka alternatywę polecacie ?

  • 8. Data: 2004-06-09 07:35:36
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > Złota karta w promocji? Naprawdę?

    A co w tym dziwnego? Mialem w promocji złota karte BPH (za darmo),
    mam (jeszcze) za 20zł złotą karte CITI. Tyle, że te wspaniałe rzekomo
    dodatkowe prtzywilije są tak cieniutkie w obu przypadkach, że moim
    zdaniem nie warte ponad 200zł rocznie więcej.

  • 9. Data: 2004-06-09 07:36:37
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > ??? Rany, co to za karta?

    Co Wy tacy zdziwieni? Normalna złota karta CITI.

  • 10. Data: 2004-06-09 14:20:09
    Od: s...@p...onet.pl

    > A jaka alternatywę polecacie ?

    BZWBK ma promocje do konca miesiaca za 29PLN, a PKOBP za friko.