  • 1. Data: 2004-06-08 19:21:24
    Temat: Multi-przekształcanie multikonta(moje przemyślenia i pytania)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witam Grupę!

    1.Tydzień temu w placówce Multi pytałem o procedurę przekształcania
    multikonta jestem w ja.I co się okazuje przy podpisywaniu aneksu muszą mi
    zabrać starą kartę i zniszczyć ją a następnie po podpisaniu umowy mogę zamówić
    kartę do multikonta jestem("ma inny wzór graficzny";))I w efekcie przez min.
    2 tyg.jestem bez karty.(mając tylko konto w MUlti).
    2.Dziś dostałem list z przypomnieniem tego ,że powinienem zmienić multikonto i
    oni chętnie powitają mnie jako posiadacza nowego MultiKonta.W liście nie ma
    ani jednego słowa o tym,że przez pewien czas zostaję bez karty (nawet jak
    podpisuję aneks w cuf-ie)
    3.Moja propozycja:Czy nie można zrobić tak aby osoba zmieniająca rodzaj
    multikonta z odpowiednim wyprzedzeniem dostawała nową kartę (w zależności od
    rodzaju nowego konta)albo do czasu otrzymania nowej mogła posługiwać się
    poprzednią???[Ja mam jeszcze inne karty ale może są osoby posiadające tylko
    konto w Multi]
    4.Moje pytania:Czy MK Jestem można przekształcić w "Aquarius" czy konieczny
    jest etap MK Ja/My?
    5.Jakie kryteria obok "wpływów i depozytów" MultiBank bierze pod uwagę przy
    proponowaniu "Aquariusa"??

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2004-06-09 14:59:12
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > 4.Moje pytania:Czy MK Jestem można przekształcić w "Aquarius" czy
    konieczny
    > jest etap MK Ja/My?
    Myślę że podobnie. Karta do Aquariusa to również inny plastik.

    > 5.Jakie kryteria obok "wpływów i depozytów" MultiBank bierze pod uwagę
    przy
    > proponowaniu "Aquariusa"??
    Odrobina wysiłku i spojrzenie na stronę Multibanku? Podstawowe wymagania 5k
    PLN wpływu miesięcznie.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-06-09 15:29:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ca53jk$55m$1@inews.gazeta.pl...
    > 4.Moje pytania:Czy MK Jestem można przekształcić w "Aquarius" czy
    konieczny
    > jest etap MK Ja/My?

    Można od razu na Aquariusa.

    --