  • 1. Data: 2004-06-08 19:36:19
    Temat: [mBank, Euronet] blokada, piwo i pochwała
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Euronet w Multi (tak, tak, Witku :P) wypluł mi w trakcie operacji
    gotówkowej VE mB zamiast pięciu stów komunikat o błędzie podajnika
    pieniędzy (jakiego oni tam kodowania używają na potwierdzeniach, sic!).
    Zablokowano środki. Interweniowałam natychmiast, w sposób standardowy -
    mLinia.
    Zaproponowano, pomimo braku moich próśb oraz nalegań, przyśpieszony tryb
    załatwiania mojej dyspozycji - blokadę obiecano zdjąć w przeciągu 3-4
    dni. I tak, po jakiejś godzinie, gdy rozkoszowałam się dużym wiatrem w
    piwnym ogródku przy Starym Browarze... telefon z Centrum Kart - że
    owszem, Euronet potwierdził, iż bankomat gotówki nie wydał. Blokadę
    zdjęto natychmiast. A na mejla automat przysłał info o rejestracji
    zgłoszenia reklamacyjnego. Pięknie. Świat po piwie jest piękny ;-))

    --
    luzyta

  • 2. Data: 2004-06-08 22:27:35
    Temat: Re: [mBank, Euronet] blokada, piwo i pochwała
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjęto natychmiast. A na mejla automat przysłał info o rejestracji
    > zgłoszenia reklamacyjnego. Pięknie. Świat po piwie jest piękny ;-))

    Zapomniałaś dopisać, że Multi i Euronet, to złodzieje ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-08 22:49:01
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LUZYTA"
> [...]
    > zdjęto natychmiast. A na mejla automat przysłał info o rejestracji
    > zgłoszenia reklamacyjnego. Pięknie. Świat po piwie jest piękny ;-))

    euronet, ve, mbank, stary browar - wszystko zostało określone poza marką
    piwa
    :)
    janke