  • 11. Data: 2004-06-09 08:30:19
    Temat: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ca5ai1$7f8$1@news.onet.pl...

    > Smiej sie, smiej ;)
    > Konkurencja chcialaby miec takie wyniki sprzedazowe.

    moze zamiast nad sprzedaza popracowaliby najpierw nad systemem bankowym ?
    Jest polowa czerwca a ja nadal nie wiem jaki bedzie numer rachunku karty w
    nowym standardzie od 1 lipca... I jak ja mam w lipcu splacic ? Udac sie do
    oddzialu pekao ? Pewnie dotyczy to wszystkich kart wydawanych przez CKC...

    D.

  • 12. Data: 2004-06-09 08:48:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > No jasne. Użytkowników internetu już mają najwięcej - LOL ! Teraz
    > czas na karty :) Pekao to pasmo nieustających sukcesów ;-))))))

    Jakie wyniki? Dobre. Konkurencja moglaby zazdroscic (no ale baza klientow
    robi swoje).
    Co do rachunkow internetowych - ostatnio zeszli przeciez z tonu (patrz
    Rzepa)

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-06-09 09:10:19
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Jakie wyniki? Dobre. Konkurencja moglaby zazdroscic (no ale baza klientow
    > robi swoje).

    Zobaczymy jak będzie z wypukłymi kartami ;P Pkobp też sprzedaje na potęge VE
    (chyba wiekszość to plaskacze), a wypukłe tak sobie. Rynek kart wypukłych (czyt.
    zamożnych klientów) jest o wieeele trudniejszy, bo tam rządzi citi, a także
    coraz lepiej działający bph. A oferta pekao jest standartowa; mówiąc krótko nic
    ciekawego.
    Nie zmienia to jednak faktu, że wejście pekao na rynek KK, to ważne wydarzenie
    (i sygnał) dla konkurencji ;)

    > Co do rachunkow internetowych - ostatnio zeszli przeciez z tonu (patrz
    > Rzepa)

    Może z kartami będzie podobnie ? ;)))

    --
    W.

  • 14. Data: 2004-06-09 09:28:46
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Nie zmienia to jednak faktu, że wejście pekao na rynek KK, to ważne
    wydarzenie
    > (i sygnał) dla konkurencji ;)

    jakie wejscie ? Ja mam KK w Pekao od prawie 5 lat...

    Bedzie z tym duzo problemow zapewne. Pierwszy juz sygnalizowalem - brak
    numeracji rachunkow kart wg NRB. Kolejny to brak obslugi w systemie sytuacji
    gdy splata wypada w niedziele a nastepuje w poniedzialek. Pewnie takich
    kwiatkow bedzie wiecej.

    D.

  • 15. Data: 2004-06-09 09:48:00
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > jakie wejscie ? Ja mam KK w Pekao od prawie 5 lat...

    Ok - to byl pewien skrót myślowy ;) Nazwijmy to powrotem pekao na rynek kart,
    poprzez unowocześnienie oferty. Kiedys mieli najbogatsza ofertę kart. Obecnie
    nic ciekawego nie maja; produkty sa przestarzałe i drogie.
    Aha, Partner, to relikt czasów minionych ;)

    --
    Witek

  • 16. Data: 2004-06-09 09:55:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No jasne. Użytkowników internetu już mają najwięcej - LOL ! Teraz czas na
    karty
    > :) Pekao to pasmo nieustających sukcesów ;-))))))

    Na pewno im się uda ;-)))) Każdy kto wejdzie do Pekao dostanie kartę do
    łapki ;-))) I wyniki sprzedażowe poszybują w przestworza ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-06-09 10:40:04
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    Obecnie
    > nic ciekawego nie maja; produkty sa przestarzałe i drogie.

    tak bylo zawsze :-) no moze poza VC zlotowa i dolarowa ktore od dawna sa
    atrakcyjna oferta.

    > Aha, Partner, to relikt czasów minionych ;)

    oczywiscie. Ja mam kredytowke LOT.

    D.

  • 18. Data: 2004-06-09 11:20:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5472

    maly update ;)
    M.in. grace period, limit dla zlotego Lota, oplaty za zabezpieczenie no i
    informacja, zenietrzeba posiadac rachunku w Pekao SA, zeby stac sie
    szczesliwym ;) posiadaczem karty.

    http://www.PRnews.pl

  • 19. Data: 2004-06-11 07:01:21
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > M.in. grace period, limit dla zlotego Lota, oplaty za zabezpieczenie no i
    > informacja, zenietrzeba posiadac rachunku w Pekao SA, zeby stac sie

    Spodziewałem się, że karta Pekao/LOT Gold będzie naprawdę czymś rewolucyjnym
    w stosunku do Pekao/LOT. Jako karty dedykowane często podróżującym wg. mnie
    powinny być wyposażone w ubezpieczenie opóźnienia lotu, bagażu, zaginięcia
    bagażu i NNW. Ponieważ z tych właśnie ubezpieczeń osoby często podróżujące
    najczęściej korzystają i im zdarzają się niespodzianki w trakcie podróży.
    Niestety, za cenę 170 zł (Miles and More Senator płaci tylko 75 zł) bank
    zaoferował znacznie gorszy pakiet ubezpieczeń niż przy innych wydawanych
    przez siebie złotych kartach. Karta + ubezpieczenie NNW za tą cenę nie jest
    atrakcyjna.
    Kiedy bank zaproponował mi wymianę Partnera na VE Regata, to pomyślałem
    sobie, że chyba czas przestać się interesować ofertą tego banku i tzeba
    szukać coś ciekawszego. Oferta 3 nowych kart a w szczególności Pekao/LOT
    Gold utwierdza mnie, że nie należy się niczego ciekawego spodziewać po tym
    banku.

  • 20. Data: 2004-06-11 08:44:55
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl> napisał:
> [...]
    > najczęściej korzystają i im zdarzają się niespodzianki w trakcie podróży.

    Takie ubezpieczenie ma Diners.