  • Data: 2002-12-10 15:15:02
    Temat: Re: Toker - jak to działa?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:OsnJ9.102671$A9.1234295@news.chello.at, Joker wrote:

    > Ja nigdy nie widziałem tego typu komunikatów

    A od dawna masz token Lukasa? Bo od wielu miesięcy już się nie pojawiają.

> [...]
    > trzeba było zmienić ich pozycję. Dokładnie tak samo jest z tym
    > tokenem. I teraz najważniejsze. Jeżeli token leży dłużej w takiej
    > "opozycji" , to nie jest synchronizowany, a jego aktualny czas jest
    > tak dobry, jak dobry jest kwarc w jego wewnętrznym zegarku. Podobna
    > sytuacja ma miejsce, jeżeli token znajduje się obszarze oddziaływania
    > silnych pól elekro- magnetycznych (np. leży na włączonym
    > telewizorze). Wtedy musisz go uwolnić od tak niesprzyjających
    > warunków i poczekać > 1 min na pełną synchronizację jego zegarka.

    Dzięki za ciekawe wskazówki!

    Zatem token synchronizuje się aż raz na minutę z sygnałem radiowym? Po co
    tak często? Mój budzik robi to tylko raz na godzinę.

    Jeśli chodzi o położenie, to zakładając, że antenka jest umieszczona wzdłuż
    osi długiej tokena, w jakiej orientacji korzystniej będzie mi go
    przechowywać (w Poznaniu)? Chyba północ-południe, bo Niemcy są na zachód?

    --
    Robert