  • Data: 2002-12-11 07:40:26
    Temat: Re: Token - jak to działa?
    Od: "dx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To juz mala paranoja. Dlugosc anteny zalezy od dlugosci fali i nie jest tak,
    ze im dluzsza tym lepsza.... A uklad standardowego odbiornika sygnalu DCF ma
    na tyle duza czulosc i wzmocnienie, ze polozenie tokena podczas "normalnego"
    jego uzytkowania nie ma tu zadnego znaczenia. Oczywistym jest, ze token
    wcale w przypadku takiej synchronizacji nie musi posiadac generatora
    kwarcowego,choc posiada i przy dobrej jakosci rezonetorze kwarcowym +
    elektronice zanik DCF nawet przez kilka dni nie spowoduje
    rozsynchronizowania uniemożliwiającego skuteczne zalogowanie do systemu.

    pozdrawiam,
    darek