  • Data: 2002-12-10 15:48:47
    Temat: Re: Toker - jak to działa?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:at50e3$t0n$1@topaz.icpnet.pl...

    > A od dawna masz token Lukasa? Bo od wielu miesięcy już się nie pojawiają.

    Od 14 miesięcy.

    > Dzięki za ciekawe wskazówki!
    >
    > Zatem token synchronizuje się aż raz na minutę z sygnałem radiowym? Po co
    > tak często? Mój budzik robi to tylko raz na godzinę.

    1. Czy masz pewność, że raz na godzinę ?
    2. Jeżeli kod tokena jest ważny przez 1 minutę, to nie może być
    synchronizowany w dłuższych przedziałach czasu. Poza tym
    takie szczegóły, stanowią już tajemnicę producenta (certyfikat jakości).

    > Jeśli chodzi o położenie, to zakładając, że antenka jest umieszczona
    wzdłuż
    > osi długiej tokena, w jakiej orientacji korzystniej będzie mi go
    > przechowywać (w Poznaniu)? Chyba północ-południe, bo Niemcy są na zachód?

    Nie rozbierałem jeszcze tokena ;-)) ale antenka powinna być jak najdłuższa,
    więc
    jest chyba równoległa do dłuższego boku.
    Sygnał DCF77 nadawany jest z Mainflingen (50o01' N, 09 o00' E).
    Z Poznania to mniej więcej na zachód (charakterystyka kierunkowa nie jest
    ostra).

    Joker