  • Data: 2002-12-10 22:38:41
    Temat: 4 x na minutę
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Joker" <_...@p...onet.pl> wrote in message
    news:z1oJ9.102863$A9.1241010@news.chello.at...

    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Prosty sposób na określenie częstotliwości synchronizacji tokena. Działa dla
    BZWBK i Telepekoa24.

    Włączamy token, wpisujemy pin, wstukujemy proste cyfry np 11111111, patrzymy
    na wynik i od razu cofamy trójkątem szybko wpisując znowu 11111111 i znowu
    patrzymy na wynik. Przez określoną ilość czasu wynik będzie się powtarzał,
    następnie ulegnie zmianie.

    Dla ciekawości zmierzyłem przed chwilą synchronizację dla BZWBK. Wyszło 15
    s, a więc 4 razy na minutę.

    Jankiewicz