    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: To musiało się tak skończyć [ agonia news:pl.biznes.wgpw ]
    Date: Sat, 14 Nov 2015 15:52:19 +0100

    > A to aż tak ciężko wpleść politykę w opis oddziaływania na giełdę?
    > To jest news:pl.biznes.wgpw a nie news.pl.soc.polityka.2 :-)
    >
    > Ja wolę żeby ta grupa zdechła niż zamieniła się w śmietnik (zupełnie) nie
    > na temat.

    Mnie grupa jako taka nie interesuje. Interesuje mnie totus. Chciałbym
    zmienić moimi postami jego socjalistyczną mentalność. Przedewszytskim chcę
    żeby publicznie przeprosił za głosowanie na Palikota. Chcę żeby przeprosił
    za to, że przez cztery lata musiałem patrzeć w telewizji na gebę starego
    komunisty Ryśka Bęgowskiego który przeprawił się koniuntkturalnie na kobietę
    i zatruwał sobą publiczną przestrzeń.

    Oczekuję od tutusa, że za cztery lata zagłosuej wreszcie na UPR, na dostęp
    do broni i na karę śmierci dla morderców, a nie na jakieś pierdolone kolejne
    przepoczwarzenie systemu typu nowoczesna.pl.

    Endriu