  • Data: 2015-11-15 19:49:53
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >USA: wraca widmo zamknięcia rządu
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/USA-wraca-widmo-zamk
    niecia-rzadu-7277742.html

    >"[...] Sekretarz skarbu Jack Lew zaapelował do Kongresu o podniesienie limitu długu
    publicznego, aby uniknąć ryzyka zamknięcia rządu federalnego. Po raz ostatni taka
    sytuacja miała miejsce dwa lata temu.
    > [...].
    >
    > Więc trzeba by było kogoś na szybkiego złupić ....

    Zamachy w Paryżu. "W ciągu jednego dnia miasto zmieniło się nie do poznania"
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/zamachy-w-paryzu-w-c
    iagu-jednego-dnia-miasto-zmienilo-sie-nie-do-poznani
    a/h4p7nn

    " [...] Jesteśmy w stanie wojny", "uderzymy we wroga, aby go zniszczyć" we Francji,
    Europie i Syrii - mówił premier Francji Manuel Valls w wywiadzie dla telewizji TF1,
    zapowiadając kontynuowanie interwencji w Syrii, z zamiarem zniszczenia Państwa
    Islamskiego. [...]"

    Ciekawy jestem czy w tej Syrii Holland bombardował będzie ISIS, czy może Al Bassada

    Endriu