  • Data: 2015-11-14 18:35:23
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Kalibr-owanie hegemona
    >http://dwagrosze.com/2015/10/kalibr-owanie-hegemona
    .html'

    >"[...] Lecący z blisko trzykrotną szybkością dźwięku kilkanaście metrów nad ziemią i
    aktywnie manewrujący LACM typu Kalibr-NK jest bronią stealth - jego detekcja jest
    niezwykle trudna. Hegemon ograniczył >się do pospiesznego wycofania lotniskowca
    Theodore Roosevelt z zatoki Perskiej i kłamliwego raportu w CNN jakoby któraś z
    rakiet zawadziła o coś w Iranie. [...].

    >... i jeżeli amerykańce będą się tam pchać na siłę to chyba to wszystko zakończy się
    wojną atomową ....

    Mam wrażenie, że amerykanie będą musieli zacząć się spieszyć, bo ich 10-cio-latki
    wyskakują powyżej 2%:

    http://www.forum.forexcity.pl/download/file.php?id=3
    349&mode=view

    .... ich budżet aż trzeszczy:

    USA: wraca widmo zamknięcia rządu
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/USA-wraca-widmo-zamk
    niecia-rzadu-7277742.html

    "[...] Sekretarz skarbu Jack Lew zaapelował do Kongresu o podniesienie limitu długu
    publicznego, aby uniknąć ryzyka zamknięcia rządu federalnego. Po raz ostatni taka
    sytuacja miała miejsce dwa lata temu. [...].

    Więc trzeba by było kogoś na szybkiego złupić ....

    Endriu