  • 1. Data: 2015-11-14 14:38:10
    Temat: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Paciate latają z kałachami a Francuziki jak cioty stoją jak baranki na żeź .....

    Images de la fusillade au Bataclan
    https://www.dailymotion.com/video/x3dqzx9_images-de-
    la-fusillade-au-bataclan_news

    Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie rozwiązania. W
    KAŻDYM DOMU KAŁACH.

    Endriu

  • 2. Data: 2015-11-14 14:39:20
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Paciate latają z kałachami a Francuziki jak cioty stoją jak baranki na żeź

    sorka rzeź ...

    Endriu

  • 3. Data: 2015-11-14 14:44:39
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:
> [...]
    la-fusillade-au-bataclan_news

    > Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie

    Które spółki giełdowe na WGPW produkują Kałachy i jaki wzrost sprzedaży in
    prognozujesz? [Wersja nie dyplomatyczna: Pisz (głównie) o wpływie na
    giełdę/gospodarkę albo spadaj na news:pl.soc.polityka ]

    AFAIR w USA "karabiny szturmowe" są federalnie zakazane dla "zwykłych obywateli".

    --
    A. Filip
    Trzy razy zysk, trzy razy strata. (Przysłowie abisyńskie)

  • 4. Data: 2015-11-14 14:50:13
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > AFAIR w USA "karabiny szturmowe" są federalnie zakazane dla "zwykłych
    > obywateli".

    Szkoda, bo byłem w wojsku i z takim kałachem w domu czułbym się
    bezpieczniej. Pociąnąć serię kurwa takiemu załądownemu trotylem czarnuchowi
    krzyczącemu "allach akbar", któremu sną się 72 dziewice w raju - sama
    przyjemność.

    Endriu

  • 5. Data: 2015-11-14 14:55:46
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > bezpieczniej. Pociąnąć serię kurwa takiemu załądownemu trotylem
    > czarnuchowi krzyczącemu "allach akbar", któremu sną się 72 dziewice w

    Mówiłem kurwa głosować na Korwina to byśta byli uzbrojeni, a tak jak cioty
    stoicie i czekacie jak jakiś Paciaty, rusek albo ukrainiec zgwałci i wyrżnie
    wam rodzinę .....

    Endriu

  • 6. Data: 2015-11-14 15:03:13
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> pisze:

    > Mówiłem kurwa głosować na Korwina to byśta byli uzbrojeni, a tak jak
    > cioty stoicie i czekacie jak jakiś Paciaty, rusek albo ukrainiec
    > zgwałci i wyrżnie wam rodzinę .....

    Widać rządy RP3 bardziej obawiają się że bezrobotni wyjmą kałacha z tapczanu i
    pójdą na URM/Sejm niż rosyjskich/ukraińskich/niemieckich hord przelewających
    się przez granicę.

    "Hierarchia strachów" bardzo wiele mówi o RP3.

    --
    A. Filip
    Deszcze listopadowe budzą wiatry grudniowe. (Przysłowie polskie)

  • 7. Data: 2015-11-14 15:11:20
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Które spółki giełdowe na WGPW produkują Kałachy i jaki wzrost sprzedaży in
    > prognozujesz? Przysłowie abisyńskie)

    Co do prognoz SP500 na weekly i monthly napompowany do granic możliwości,
    pachnie od dwóch lat mega korektą. Nasza banana giełda musiała by iść w tym
    samym kierunku prze parę lat. Jeżeli ktoś posiada jakiekolwiek akcje
    spieprzać z nich gdzie pieprz rośnie ....

    Endriu

  • 8. Data: 2015-11-14 15:20:28
    Od: totus <t...@g...pl>

    A. Filip wrote:

    > Które spółki giełdowe na WGPW produkują Kałachy i jaki wzrost sprzedaży in
    > prognozujesz? [Wersja nie dyplomatyczna: Pisz (głównie) o wpływie na
    > giełdę/gospodarkę albo spadaj na news:pl.soc.polityka ]

    A dlaczego? Tu już byli tacy akuratni co do tematów poruszanych na tej
    liście i wszystko umarło. Chcesz pisać o giełdzie to pisz. Inne teksty Ci
    nie odpowiadają to je ignoruj.

  • 9. Data: 2015-11-14 15:27:33
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > A dlaczego? Tu już byli tacy akuratni co do tematów poruszanych na tej
    > liście i wszystko umarło. Chcesz pisać o giełdzie to pisz. Inne teksty Ci
    > nie odpowiadają to je ignoruj.

    Totus, gieła to cholernie trudne zajęcie. Ja nie dziwię się, że chłopaki
    wymiękły, bo po prostu potracili kasę, i pewnie postanowili zająć się czymś
    innym, bardziej dochodowym. Dobry czas na zakupy akcji na naszej banana
    giełdzie będą gdzieś pewnie za 5, 6 lat po zjeździe SP 500 na 1570. Czy to
    kiedyś nastąpi diabli wiedzą.

    Endriu

  • 10. Data: 2015-11-14 15:38:42
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć [ agonia news:pl.biznes.wgpw ]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    totus <t...@g...pl> pisze:

    > A dlaczego? Tu już byli tacy akuratni co do tematów poruszanych na tej
    > liście i wszystko umarło. Chcesz pisać o giełdzie to pisz. Inne teksty Ci
    > nie odpowiadają to je ignoruj.

    A to aż tak ciężko wpleść politykę w opis oddziaływania na giełdę?
    To jest news:pl.biznes.wgpw a nie news.pl.soc.polityka.2 :-)

    Ja wolę żeby ta grupa zdechła niż zamieniła się w śmietnik (zupełnie) nie na temat.

    --
    A. Filip
    Tonący brzytwy się chwyta. (Przysłowie polskie)