  • Data: 2015-11-14 18:27:37
    Temat: Re: To musiało się tak skończyć .....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do prognoz SP500 na weekly i monthly napompowany do granic możliwości,
    > pachnie od dwóch lat mega korektą. Nasza banana giełda musiała by iść w tym
    > samym kierunku prze parę lat. Jeżeli ktoś posiada jakiekolwiek akcje
    > spieprzać z nich gdzie pieprz rośnie ....

    Stany Zjednoczone mogą przygotowywać inwazję sił lądowych na Syrię
    https://www.youtube.com/watch?v=ehFwplSViCw

    Gdyby amerykańce miały się wpieprzyć do Syrii, to oznaczałoby wojnę światową. Wg mnie
    Putin z Chinolami nie pozwolą amerykańcom harcować w Syrii:

    Kalibr-owanie hegemona
    http://dwagrosze.com/2015/10/kalibr-owanie-hegemona.
    html

    "[...] Lecący z blisko trzykrotną szybkością dźwięku kilkanaście metrów nad ziemią i
    aktywnie manewrujący LACM typu Kalibr-NK jest bronią stealth - jego detekcja jest
    niezwykle trudna. Hegemon ograniczył się do pospiesznego wycofania lotniskowca
    Theodore Roosevelt z zatoki Perskiej i kłamliwego raportu w CNN jakoby któraś z
    rakiet zawadziła o coś w Iranie. [...].

    ... i jeżeli amerykańce będą się tam pchać na siłę to chyba to wszystko zakończy się
    wojną atomową ....

    Endriu