  • 21. Data: 2015-02-28 12:02:51
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, Marek <f...@f...com> wrote:
    > przecież.
    >
    > W mBanku natychmiast, większość moich kontrahentów to mBank, taka
    > moja specyfika.

    No to nie zaczynaj od "Prowadząc dział. gosp.", skoro to jest Twoja
    specyfika. ;)

    > Wszystkie pieniądze udostępniasz żonie?

    To nie ma kompletnie znaczenia, ale owszem. Przez kwestię organizacji
    rozumiem takie ułożenie środków by sytuacje tego typu zdarzały się
    rzadko lub wcale (czyli np. mieć jakiś bufor na koncie, a nie
    "w okolicy zera").

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2015-02-28 12:05:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Z drugiej strony - utrata komorki sie zdarza.

    Ja mam numer sprzężony z komputerem i komórką. SMS dojdzie
    w 2 miejsca. Więc nie jest tak zupełnie źle. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2015-02-28 12:11:39
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:55:16 +0100, Marek napisał(a):

    > O co Ty na to, Imka?

    Ależ ja napisałam o sobie :)
    Od 2011 używam mbankowych kart kodów i nigdy nie nosiłam ich przy sobie.
    Byłam dość dobrze zorganizowana i wszelkie przelewy miałam zaplanowane.
    Łącznie z nieplanowanymi zakupami na alledrogo ;)

    --
    Imka

  • 24. Data: 2015-02-28 12:24:26
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:50:04 +0100, Krystek napisał(a):

    > Jednak - IMHO - nie jest
    > to warte 19 zł za każdą listę.

    Zgadza się, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak były po 5 zł. Jak
    się skończy to też zmienię na SMS. Na razie oceniam że mi wystarczy na
    jakieś 15 lat albo i dłużej :))

    --
    Imka

  • 25. Data: 2015-02-28 12:25:21
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:52:17 +0100, Marek napisał(a):

    > wszystkim.
    >
    > Absolutnie nie wyobrażam sobie aby było inaczej, chyba jesteśmy z
    > innych planet.

    No widzisz - a ja jestem w stanie sobie wyobrazić że ktoś potrzebuje
    bankowości mobilnej i że jest mu wygodniej. Nie rozumiem tylko dlaczego
    zakłada, że ktoś inny też tego potrzebuje.

    > To wytłumacz w czym może być wygodniejsza karta kodów, bo od tego
    > wyszło. W moim pytaniu była zawarta humorystyczna sugestia.

    Ta dyskusja ciągnie się od momentu kiedy mBank udostępnił hasła SMS. Coś
    w rodzaju wyższości jednych świąt na drugimi.

    Nienawidzę telefonu komórkowego. Często leży niedoładowany. Wolę papier.
    Wystarczy? :)

    --
    Imka

  • 26. Data: 2015-02-28 12:27:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:05:04 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    > Ja mam numer sprzężony z komputerem i komórką. SMS dojdzie
    > w 2 miejsca. Więc nie jest tak zupełnie źle. :)

    Mozna rozmnozyc SMS ?

    J.

  • 27. Data: 2015-02-28 12:30:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-02-28 12:24, Imka pisze:

    > Zgadza się, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak były po 5 zł. Jak
    > się skończy to też zmienię na SMS. Na razie oceniam że mi wystarczy na
    > jakieś 15 lat albo i dłużej :))

    Ja miałem jeszcze z czasów, gdy były za darmo. No, ale było i się
    skończyło ;)

    K.

    PS: Jakim cudem mogłaś zamówić więcej, niż 5 list?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2015-02-28 12:36:54
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:30:50 +0100, Krystek napisał(a):

    > Ja miałem jeszcze z czasów, gdy były za darmo. No, ale było i się
    > skończyło ;)
    >
    > K.
    >

    > PS: Jakim cudem mogłaś zamówić więcej, niż 5 list?

    Nie zamawiałam więcej niż pięć list tylko się wyprowadziłam z mBanku,
    zostało martwe konto z zerowym saldem i trzy listy :)

    Może wrócę - może. A przelewów wcześniej niezdefiniowanych w tej chwili
    już robię bardzo mało. Te piętnaście lat to tak rzucone na oko - bo jak
    dobrze pójdzie to wystarczą mi do końca życia ;)

    --
    Imka

  • 29. Data: 2015-02-28 12:37:19
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Krystek wrote:

    > PS: Kto pisał, że SMS-owe kody są wygodniejsze. Co do zasady - tak, bo
    > komórkę ma się z reguły zawsze przy sobie. Jednak kody z listy miały tę
    > zaletę, że wiedziało się jakie będą kody naprzód i można było przekazać
    > komuś zaufanemu, czy członkowi rodziny, te kody listy np. do zakupu
    > przez nasze konto biletów, czy innych rzeczy. Jednak - IMHO - nie jest
    > to warte 19 zł za każdą listę.

    Nie chce mi się sprawdzać, ale udostępnianie loginu i hasła do konta
    bankowego zaufanej osobie, jest na 99% niezgodne z regulaminem banku. Skoro
    zaakceptowałeś ten regulamin, to znaczy że przekazując login i hasło komuś
    łamiesz regulamin.

    --
    Wysłane z pola.

  • 30. Data: 2015-02-28 12:40:15
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Krystek wrote:

    > Pytanie (do kogoś, kto to już przerabiał) więc pozostaje otwarte: ile
    > kodów trzeba zużyć, by mBank przysłał kolejną listę?

    Złożenie dyspozycji rezygnacji z automatycznie przesyłanej listy haseł
    jednorazowych jest bezpłatne (ZTCP). Natomiast taka dyspozycja ma sens o ile
    tylko nie masz nowej listy w produkcji. Zatem po prostu zgłoś taką
    dyspozycje a nowa lista haseł po prostu nie przyjdzie.

    --
    Wysłane z pola.