  • 31. Data: 2015-02-28 12:59:48
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

    Prosze bardzo - polemizuj...

  • 32. Data: 2015-02-28 12:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Imka s...@g...pl ...

    > Skąd założenie że nosił przy sobie kartę kodów?
    >
    > Jestem bardzo ciekawa - skąd wzięło się przekonanie, że trzeba i należy
    > być w każdej chwili w stanie łączności z bankiem i mieć możliwość
    > zrobienia przelewu/zaciągnięcia pożyczki? :)))
    >
    > Z bankowości internetowej korzystam już kilkanaście lat. Ani razu nie
    > zdarzyła mi się sytuacja żebym musiała zrobić przelew "już, tu i
    > natychmiast".
    >
    > Więc jak to jest? Naprawdę jestem jakimś dzikim wyjątkiem?

    Czyli dla ciebie oba systemy specjalnie się nie różnia.
    A dla wielu innych...

  • 33. Data: 2015-02-28 13:21:34
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia 28 Feb 2015 11:59:48 GMT, Budzik napisał(a):

    > Czyli dla ciebie oba systemy specjalnie się nie różnia.
    > A dla wielu innych...

    Nie bardzo rozumiem :(
    Podkręcisz?
    Przede wszystkim co masz na myśli pisząc "oba systemy"?

    --
    Imka

  • 34. Data: 2015-02-28 13:34:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna rozmnozyc SMS ?

    No samodzielnie raczej nie. Ale iPhone + Mac to już taką opcję oferują,
    tam jest dobra integracja sprzętu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2015-02-28 13:45:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 13:34:57 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No samodzielnie raczej nie. Ale iPhone + Mac to już taką opcję oferują,
    > tam jest dobra integracja sprzętu.

    Ale jak iphone zginie lub ukradna ?

    J.

  • 36. Data: 2015-02-28 13:53:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale jak iphone zginie lub ukradna ?

    a) mam opcję sprawdzenia gdzie jest (dopóki bateria pozwoli, ale zapamiętana zostanie
    ostatnia lokalizacja)
    b) mogę go zdalnie sprowadzić do poziomu nieużytecznej cegiełki i skasować dane
    (na wypadek kradzieży). Nieużytecznej = bez serwisu i faktury go nie odblokujesz

    Wpisanie błędnego kodu chyba ok. 10x również wywoła opcję b) i pozostawi złodzieja
    z zimną, bezużyteczną cegiełką.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2015-02-28 14:23:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Imka s...@g...pl ...

    > Nie bardzo rozumiem :(
    > Podkręcisz?
    > Przede wszystkim co masz na myśli pisząc "oba systemy"?

    A oczym piszemy?
    O sms i karcie kodów? No to te dwa systemy...
    Skoro korzystasz w domu gdzie masz zaówno karte jak i telefon to dla ciebie
    oba rozwiazania sa tak samo wygodne (moze z dokładnoscia, ze komróke mam
    zawsze bardziej pod reka niz karte kodów).
    Wiec karta nie ma zadnych plusów ale i zadnych minusów.

    Ale jak juz tylko korzystasz z banku poza domem to plusy sie namnazaja :)

  • 38. Data: 2015-02-28 14:23:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Imka s...@g...pl ...

    > Ależ ja napisałam o sobie :)
    > Od 2011 używam mbankowych kart kodów i nigdy nie nosiłam ich przy sobie.
    > Byłam dość dobrze zorganizowana i wszelkie przelewy miałam zaplanowane.
    > Łącznie z nieplanowanymi zakupami na alledrogo ;)

    Nawet wtedy IMO komórka jest duzo bardziej pod reka niz karta kodów.

  • 39. Data: 2015-02-28 15:10:39
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia 28 Feb 2015 13:23:17 GMT, Budzik napisał(a):

    > A oczym piszemy?
    > O sms i karcie kodów? No to te dwa systemy...

    Ok, jasne :)
    Moja kulpa, trochę na wyrost utożsamiłam bankowość mobilną z SMS-ami
    autoryzującymi.

> [...]
    > zawsze bardziej pod reka niz karte kodów).
    > Wiec karta nie ma zadnych plusów ale i zadnych minusów.

    Po pierwsze: Ty twierdzisz że są wygodne dla Ciebie. Ja tego nie
    zamierzam negować - ja tylko twierdzę, że dla mnie jest wygodniejsza
    karta kodów. Bo komórka prawie zawsze leży gdzieś poza zasięgiem mojej
    ręki - w przeciwieństwie do karty kodów. Ponadto często jest
    rozładowana. Bo nienawidzę telefonu komórkowego. Znaczy jednak jestem
    dziwoląg...? Ok, to jestem :)

    > Ale jak juz tylko korzystasz z banku poza domem to plusy sie namnazaja :)

    Po drugie: nie potrzebuję korzystać z banku będąc poza domem. No cóż
    zrobić, tak jest i tak mam, i nikt mi nie udowodni że jest inaczej :)

    Po trzecie: wystarczy że pośrednikiem między mną a bankiem jest operator
    dostarczający internet. Nie lubię kolejnego pośrednika w postaci
    operatora telefonii. Który czasami "trochę" się spóźni z dostarczeniem
    SMS-a autoryzującego. Rzadko to się zdarza - ale się zdarza.

    Po czwarte: tablet/smartfon są dla mnie znacznie bardziej niewygodne w
    użyciu niż tradycyjny komp/laptop.

    Po piąte: to po czwarte było na wszelki wypadek, gdybyś chciał napisać
    że można wykluczyć operatora internetowego i zostać tylko przy
    operatorze telefonii ;)

    --
    Imka

  • 40. Data: 2015-02-28 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Imka s...@g...pl ...

> [...]
    > ręki - w przeciwieństwie do karty kodów. Ponadto często jest
    > rozładowana. Bo nienawidzę telefonu komórkowego. Znaczy jednak jestem

    Zgadzam się z calym wnioskowaniem :))))))))