  • 1. Data: 2015-02-27 00:59:51
    Temat: KK Citi Silver vs Gold. Ktora KK wziac?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Sa jakies istotne roznice miedzy KK citi Silver a Gold?

    Warto wymienic Silver na Golda (lub inna)?

    Jaka KK warto wziac (bank/karta) wydajac karta ok. 3k PLN / miesiac?

  • 2. Data: 2015-02-27 08:11:00
    Temat: Re: KK Citi Silver vs Gold. Ktora KK wziac?
    Od: W <w...@w...pl>

    jakson wystukał, co następuje:

    > Sa jakies istotne roznice miedzy KK citi Silver a Gold?
    >
    > Warto wymienic Silver na Golda (lub inna)?
    >
    > Jaka KK warto wziac (bank/karta) wydajac karta ok. 3k PLN / miesiac?

    MC World? Przynajmniej dostaje się punkty...

  • 3. Data: 2015-02-27 17:44:58
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-02-27 o 08:11, W pisze:
> [...]

    A może jednak KK Wizz Polbank? Wiem, słaby bank ale moneyback 2% w
    biletach Wizz. Przy takim obrocie w zasadzie co miesiąc można gdzieś
    polecieć (przy najtańszych biletach). Jak Citi miał Wizz to wszystko u
    mnie szło przez tę kartę ;)

    --
    radar

  • 4. Data: 2015-02-27 18:06:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" mcoc3d$oke$...@n...news.atman.pl

    > Sa jakies istotne roznice miedzy KK citi Silver a Gold?

    > Warto wymienic Silver na Golda (lub inna)?

    > Jaka KK warto wziac (bank/karta) wydajac karta ok. 3k PLN / miesiac?

    https://www.online.citibank.pl/formularz/karta_kredy
    towa/tablet/?prID=1560999

    836 25 lutego; limit to 3000

    Zawsze? mam swieRZe informacje?