  • 1. Data: 2015-02-27 22:25:30
    Temat: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku: ile trzeba zużyć kodów
    jednorazowych z (ostatniej) listy kodów, by automatycznie mBank
    wyprodukował dla nas do wysyłki kartę z listą tychże? Bo 19 zł za każą
    płacić mi się nie uśmiecha.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-02-27 22:59:35
    Temat: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości
> [...]
    >jednorazowych z (ostatniej) listy kodów, by automatycznie mBank
    >wyprodukował dla nas do wysyłki kartę z listą tychże? Bo 19 zł za

    Eee, nie wydaje mi sie, aby mBank ustawial taka zaporowa cene i
    wysylal automatycznie za darmo.

    Zreszta
    "2 Opłata pobierana jest za każdą listę haseł jednorazowych zamówioną
    przez Klienta oraz za listy wysyłane automatycznie. "

    Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

    J.

  • 3. Data: 2015-02-27 23:20:11
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2015-02-27 22:25, Krystek pisze:
> [...]
    > jednorazowych z (ostatniej) listy kodów, by automatycznie mBank
    > wyprodukował dla nas do wysyłki kartę z listą tychże? Bo 19 zł za każą

    W dawnych czasach wysyłali nową listę haseł jednorazowych po
    wykorzystaniu połowy haseł z ostatniej aktywnej listy.
    Obecnie nie wiadomo. Trzeba się tylko cieszyć że nie 119zł ;)

  • 4. Data: 2015-02-28 00:25:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-02-27 22:59, J.F. pisze:

> [...]
    > "2 Opłata pobierana jest za każdą listę haseł jednorazowych zamówioną
    > przez Klienta oraz za listy wysyłane automatycznie. "

    Tyle, to i ja wiem, bo przeczytałem tę informację w cenniku przy opłacie
    za kody. I o te "wysyłane automatycznie" właśnie się rozchodzi.

    > Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

    Pytanie (do kogoś, kto to już przerabiał) więc pozostaje otwarte: ile
    kodów trzeba zużyć, by mBank przysłał kolejną listę?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-02-28 05:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

    > Pytanie (do kogoś, kto to już przerabiał) więc pozostaje otwarte: ile
    > kodów trzeba zużyć, by mBank przysłał kolejną listę?

    A co na to infolinia?
    Ogólnie coraz trudniej bedzie uzyskac odpowiedź - bo pewnie prawie kazdy
    przeszedł juz na duzo wygodniejszą forme sms.

  • 6. Data: 2015-02-28 08:33:37
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 22:25:30 +0100, Krystek napisał(a):

    > Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku: ile trzeba zużyć kodów
    > jednorazowych z (ostatniej) listy kodów, by automatycznie mBank
    > wyprodukował dla nas do wysyłki kartę z listą tychże?

    Czterdzieści. Nie zauważyłam dokładnie zużycie którego kodu "wyzwalało"
    wysyłkę nowej listy - czterdziestego czy czterdziestego pierwszego.

    --
    Imka

  • 7. Data: 2015-02-28 09:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 00:25:34 +0100, Krystek napisał(a):

    > Pytanie (do kogoś, kto to już przerabiał) więc pozostaje otwarte: ile
    > kodów trzeba zużyć, by mBank przysłał kolejną listę?

    Skoro i tak zamierzasz przejsc, to czemu nie teraz ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2015-02-28 09:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Feb 2015 04:59:50 GMT, Budzik napisał(a):

    > A co na to infolinia?
    > Ogólnie coraz trudniej bedzie uzyskac odpowiedź - bo pewnie prawie kazdy
    > przeszedł juz na duzo wygodniejszą forme sms.

    No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-02-28 09:59:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Feb 2015 09:54:05 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

    Rozumiem, że "książkę" kodów zawsze nosiłeś przy sobie, w portfelu
    tuż obok kartki z pinem do karty i loginem+hasłem do systemu
    transakcyjnego? :-)

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-02-28 10:09:48
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 09:59:45 +0100, Marek napisał(a):

    > Rozumiem, że "książkę" kodów zawsze nosiłeś przy sobie, w portfelu
    > tuż obok kartki z pinem do karty i loginem+hasłem do systemu
    > transakcyjnego? :-)

    Skąd założenie że nosił przy sobie kartę kodów?

    Jestem bardzo ciekawa - skąd wzięło się przekonanie, że trzeba i należy
    być w każdej chwili w stanie łączności z bankiem i mieć możliwość
    zrobienia przelewu/zaciągnięcia pożyczki? :)))

    Z bankowości internetowej korzystam już kilkanaście lat. Ani razu nie
    zdarzyła mi się sytuacja żebym musiała zrobić przelew "już, tu i
    natychmiast".

    Więc jak to jest? Naprawdę jestem jakimś dzikim wyjątkiem?

    --
    Imka