    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Date: Sat, 28 Feb 2015 12:02:51 +0100

    On 2015-02-28, Marek <f...@f...com> wrote:
    > przecież.
    >
    > W mBanku natychmiast, większość moich kontrahentów to mBank, taka
    > moja specyfika.

    No to nie zaczynaj od "Prowadząc dział. gosp.", skoro to jest Twoja
    specyfika. ;)

    > Wszystkie pieniądze udostępniasz żonie?

    To nie ma kompletnie znaczenia, ale owszem. Przez kwestię organizacji
    rozumiem takie ułożenie środków by sytuacje tego typu zdarzały się
    rzadko lub wcale (czyli np. mieć jakiś bufor na koncie, a nie
    "w okolicy zera").

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl