    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
    Date: Sat, 28 Feb 2015 12:36:54 +0100

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:30:50 +0100, Krystek napisał(a):

    > Ja miałem jeszcze z czasów, gdy były za darmo. No, ale było i się
    > skończyło ;)
    >
    > K.
    >

    > PS: Jakim cudem mogłaś zamówić więcej, niż 5 list?

    Nie zamawiałam więcej niż pięć list tylko się wyprowadziłam z mBanku,
    zostało martwe konto z zerowym saldem i trzy listy :)

    Może wrócę - może. A przelewów wcześniej niezdefiniowanych w tej chwili
    już robię bardzo mało. Te piętnaście lat to tak rzucone na oko - bo jak
    dobrze pójdzie to wystarczą mi do końca życia ;)

    --
    Imka