  • 1. Data: 2015-02-23 19:36:44
    Temat: BZWBK problemy z systemem?
    Od: kecef <n...@n...no>

    Czy BZWBK miało zaplanowane na dziś jakieś prace serwisowe?
    Byłem zalogowany do ich systemu, ale o 19:15 nie dało się nic zrobić, a
    teraz nawet strona logowania nie działa.

  • 2. Data: 2015-02-23 19:58:48
    Temat: Re: BZWBK problemy z systemem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kecef" napisał w wiadomości grup
    >Czy BZWBK miało zaplanowane na dziś jakieś prace serwisowe?
    >Byłem zalogowany do ich systemu, ale o 19:15 nie dało się nic zrobić,
    >teraz nawet strona logowania nie działa.

    To bedzie to
    https://blog.bzwbk.pl/2015/02/przerwa-w-dzialaniu-se
    rwisu-bzwbk24-2
    "Szanowni Państwo,
    informujemy, że z powodów technicznych dostęp do usług BZWBK24 nie
    jest obecnie możliwy. Trwają prace nad usunięciem przyczyn
    niedostępności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia"

    Planow sobie nie przypominam, a na stronie glownej ... link malym
    drukiem :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-02-23 21:24:02
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > niedostępności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia"
    >
    > Planow sobie nie przypominam, a na stronie glownej ... link malym

    Ciekawe, że jest teraz 21:23, zaś na stronie w/w w komentarzu:

    Jacek Major (Bank Zachodni WBK) 23.02.2015 o 21:52

    informujemy, że przywróciliśmy pełną dostępność do usług BZWBK24

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2015-02-23 23:56:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54eb7869$0$2186$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > niedostępności. Bardzo przepraszamy za utrudnienia"

    > Planow sobie nie przypominam, a na stronie glownej ... link malym drukiem :-)

    IMO napisane, ze to nieplanowana przerwa...
    [cholera, a tam moje kilka dych leży...
    dobrze, że 5 dych pobrałem dziś BLIKiem...
    zawsze to mniejsza strata... dużo mniejsza...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'