  • 51. Data: 2005-09-10 18:53:19
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    'Tom N' napisał(a):

    > To też poważnie napisałeś...?

    Jasne

    > To zadaj sobie to pytanie raz jeszcze, tylko trochę inaczej: czy ktos kto ma
    > konto w polskim mBanku musi "obecnie" mieszkac w PL i musi mieć "komórkę" od
    > jednego z operatorów GSM w PL?

    A jak ktoś mieszka za granicą to po co mu konto w polskim banku? To są
    bezsensowne dywagacje. Może założyć konto u siebie lokalnie przecież. Poza
    tym nie słyszałem by posiadanie przez mieszkańca zagranicy konta w Polsce
    było jakimś standardem. Dlaczego więc mielibyśmy się do takiej osoby
    dostosowywać?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 52. Data: 2005-09-10 19:33:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <m...@g...com>
    w wiadomości <news:1us5mkvklfl8g.1t0kneei7jpkm$.dlg@40tude.net> wstukał:

    > Jasne

    Dżizas :p

    > A jak ktoś mieszka za granicą to po co mu konto w polskim banku?

    Bo se wyjechał za te granice na miesiąc, dwa, albo i 10 lat...

    > To są> bezsensowne dywagacje. Może założyć konto u siebie lokalnie przecież.

    Może (i pewnie założy, jak sie da), ale czy musi rezygnować z konta w RP?
    W przeciwieństwie do GSM, gdzie rachunek ekonomiczny...

    > Poza tym nie słyszałem by posiadanie przez mieszkańca zagranicy konta w Polsce
    > było jakimś standardem. Dlaczego więc mielibyśmy się do takiej osoby
    > dostosowywać?

    Echhh, weź się obudź Markus -- czasy zezwoleń na wyjazdy sie skończyły... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 53. Data: 2005-09-10 19:40:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    'Tom N' napisał(a):

    > Dżizas :p

    Krajst? :P

    > Bo se wyjechał za te granice na miesiąc, dwa, albo i 10 lat...

    ...i bardzo dobrze :)

    Pytanie tylko czy dla niego Bank, który znajduje się w Polsce ma zmieniać
    procedury?

    > Może (i pewnie założy, jak sie da), ale czy musi rezygnować z konta w RP?

    Nie musi

    > W przeciwieństwie do GSM, gdzie rachunek ekonomiczny...

    Jasne. Karta pre-paid z numerem w Idei kosztuje aż 10 złotych. Zaiste kupa
    kasy :)

    > Echhh, weź się obudź Markus -- czasy zezwoleń na wyjazdy sie skończyły... ;P

    Nie widzę związku.

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 54. Data: 2005-09-10 19:47:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 10 Sep 2005 18:04:08 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    i co, myślisz, że mój provider zapłaci ci za reklamę? ;)

    PG

  • 55. Data: 2005-09-10 19:48:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <m...@g...com>
    w wiadomości <news:1s2ymmv61q4cr$.4qliqwf59na7$.dlg@40tude.net> wstukał:

    > ...i bardzo dobrze :)
    > Pytanie tylko czy dla niego Bank, który znajduje się w Polsce ma zmieniać
    > procedury?

    Jakie? Tych co jeszcze ich nie ma? (cały czas mówimy o wysyłaniu SMS z
    hasłem na GSM w celu potwierdzenia operacji dokonanej przez kanał
    telefoniczny w mBanku)
    > Jasne. Karta pre-paid z numerem w Idei kosztuje aż 10 złotych. Zaiste kupa
    > kasy :)

    Jasne, ale on chciał mieć konto za free a nie za 10PLN (na miesiąc wyjechał
    tylko)

    > Nie widzę związku.

    To się obudź i nie bujaj w chmurach :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 56. Data: 2005-09-10 20:18:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    'Tom N' napisał(a):

    > Jakie? Tych co jeszcze ich nie ma? (cały czas mówimy o wysyłaniu SMS z
    > hasłem na GSM w celu potwierdzenia operacji dokonanej przez kanał
    > telefoniczny w mBanku)

    Tak. Dlaczego Bank ma tworzyć/zmieniać procedury pod kogoś kto nie mieszka
    w Polsce? Widzisz tu jakąś logikę?

    > Jasne, ale on chciał mieć konto za free a nie za 10PLN (na miesiąc wyjechał
    > tylko)

    Rozumiem. Wyjechał na miesiąc i od razu wyłączył polską komórkę, sprzedał
    mieszkanie i nie mówi po polsku. Masz jeszcze jakąś teorię pod ręką? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 57. Data: 2005-09-10 20:22:25
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:7680lxm3tinn$.axptqum5b3s4.dlg@40tude.net grupowicz Markus
    Sprungk napisał:

    > Bo od lat dysponują z automatu adresem mailowym, który używany jest do
    > powiadomień w formacie 4...@t...plusgsm.pl :)
    >
    > Nie wymaga to instalacji żadnej dodatkowej bramki

    To pewnie pięknie można męczyć ludzi poprzez
    * * * * * mail 6...@t...plusgsm.pl
    w cronie na darmowych shellach :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 58. Data: 2005-09-10 20:24:02
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Akurat koszt smsa jest taki sam niezależnie od "zagraniczności" sieci.

    Tzn. gdzie? Różne są taryfy, ale fakt: są takie, gdzie nie ma to
    znaczenia. Ale coraz ich mniej... Może bank mógłby sobie taką wytargować ;-)

    Marek

  • 59. Data: 2005-09-10 20:38:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Tak. Dlaczego Bank ma tworzyć/zmieniać procedury pod kogoś kto nie mieszka
    > w Polsce? Widzisz tu jakąś logikę?

    Ponownie zapytam: o czym my - do jasnej choinki - rozmawiamy? O jakiej
    procedurze? I jakim problemem jest ewentualne wysyłanie hasła na
    zagramaniczny numer komórkowy?

  • 60. Data: 2005-09-10 20:51:04
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    August napisał(a):

    > To pewnie pięknie można męczyć ludzi poprzez
    > * * * * * mail 6...@t...plusgsm.pl
    > w cronie na darmowych shellach :-)

    Ano nie można. Plus umożliwia proste wyłączenie otrzymywania takich sms-ów
    z bramki :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098