  • 21. Data: 2004-09-29 14:15:28
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > No a chyba temat 'dyskusji" jest inny,a nie wywody nt.czyjejs kultury
    > wypowiedzi..hmmm.

    widze ze w koncu dotarlo...

    EOT

    kursor

  • 22. Data: 2004-09-29 14:18:55
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:11, Użytkownik JaKi napisał:

    > Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:03:15 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:
    >

    > Skšd wiesz co było przycyznš i czemu zwalan na zły nastrój? Czy bank ma
    > obowiazek dać Ci kredyt? NIE. Dał Ci odpowied? odmownš. Możesz nawet
    > mieć wy?mienitš zdolnosć kredytowš a bank ma prawo powiedzieć, że z
    > Tobš interesów nie chce robić.

    Nie nie ma obowiazku dac mi kredytu, ale istnieje cos takiego jak
    powazne traktowanie klienta. Wiem dlaczego dostalem odmowna decyzje, ale
    przedstawione fakty ktore wplynely na odmowe sa przedstawione w ofercie
    jako dozwolone. I tak jak napisalem na poczatku wszystko sie zatrzymalo
    na osobie ktora mial zly dzien.

    > A Ty z urażonš dumš my?lisz jak dobrać się temu paskudnemu bankowi do
    > d***, który odrzucił Ciebie - super klienta.

    A prywatne wycieczki daruj sobie skoro sam o to prosisz.

  • 23. Data: 2004-09-29 14:21:03
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:18:55 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:

    > A prywatne wycieczki daruj sobie skoro sam o to prosisz.

    To nie była prywatna wycieczka.

    EOT

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 24. Data: 2004-09-29 14:22:02
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    No wlasnie dobrze powiedziane super klienta.i to nie jest urazona duma tylko
    szlag moze czlowieka trafic,skoro bank daje odmowna decyzje bo jestes osoba
    ktora nie jest wiarygodna bo... nie posiada meza/(zony. ) i uwaza Cie za
    osobe niewiarygodna.
    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>

    ---

  • 25. Data: 2004-09-29 14:22:59
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:08, Użytkownik kursor napisał:

    > na koncu decyzje i tak podejmuje czlowiek...
    > czy prosiles ich o jakies uzasadnienie?
    > jezeli prosiles i nie uzyskales
    > to jedynym co mozesz im zrobic to omijanie ich z daleka
    >
    > kursor

    Znam uzasadnienie - zawieralo punkty przedstawione w ofercie jako
    dozwolone. A nawet pogrubione :-) I stad wynika moje zle zdanie na temat
    tego banku. Omijanie z daleka jak najbardziej popieram, ale chcialem
    znac wasze zdanie nt. takiego traktowania klienta.

  • 26. Data: 2004-09-29 14:24:08
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:22:02 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > osoba
    > ktora nie jest wiarygodna bo... nie posiada meza/(zony. ) i uwaza Cie za

    IMHO argument dobry. Jak zejdziesz z tego padołu to kto będzie za Ciebie
    spłacał kredyt? A tak to jest małżonek/a. Dlatego warto wpisywać, że jest
    się w konkubinacie czy też innym zwiazku partnerskim. Podnosi to scoring.

  • 27. Data: 2004-09-29 14:27:11
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-29, Dudus <t...@w...plUSUN> wrote:
> [...]
    > przedstawione fakty ktore wplynely na odmowe sa przedstawione w ofercie
    > jako dozwolone. I tak jak napisalem na poczatku wszystko sie zatrzymalo

    Jeśli to nie tajemnica ani nic osobistego to co było przyczyna odmowy..
    IMHO banki traktują osoby samotne troszkę gorzej :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 28. Data: 2004-09-29 14:28:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Ciebie spłacał kredyt? A tak to jest małżonek/a. Dlatego warto
    > wpisywać, że jest się w konkubinacie czy też innym zwiazku

    A co daje bankowi konkubinat? Przecież partner nie będzie spłacał po
    "zejściu" kredytobiorcy? Dalczego to ma podnieść scoring?

  • 29. Data: 2004-09-29 14:29:08
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Po przejsciach z pewnym bankiem.. pomine nazwe narazie.. ciekawi mnie
    > taka kwestia czy jesli spelni sie wszystkie warunki to ktos z
    > kieronictwa moze powiedziec ze nie bo nie ? Ponizej fakty. I ciekawe czy
    > takiemu bankowi sie mozna dobrac do d... ?:-)
    >
    > Kredyt na 100% inw. (bank ma taki w ofercie)
    > Umowa na czas nieokreslony w ren. firmie. (czas pracy 1,5 roku).
    > Zdolnosc kredytowa na duzo wiecej.
    > Czysciutko w BIKu.
    > Uregul. stos. do sl. woj.
    >
    > Co o tym myslicie ?

    "bank zastrzega sobie prawo odmowy bez podania przyczyny"
    to zdanie jest na kazdym wniosku o jakikolwiek kredyt

  • 30. Data: 2004-09-29 14:29:47
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    ale to jest kredyt hipoteczny.wiec jakby zeszla z padolu to mieszkanie
    byloby wlasnosci banku..