  • 11. Data: 2004-09-29 13:54:37
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 15:50:05 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

    > Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje temat skoro nie ma
    > bladego pojecia o co chodzi.i pisze tylko zeby sie przyczepic.Ja
    > odpowiadam
    > czlowiekowi ktory rozsmieszyl mnie i wkurzyl bo sama mialam problemy z
    > bankiem ,a nie rozmawiam z Toba on chyba nie potrzebuje adwokatow.I nie
    > smiem twierdzic czy jestes inetligentny,bo tyle mnie to interesuje co
    > zeszloroczny snieg.A ciebie sie nie czepiam wiec nie rozumie po co te
    > malo
    > konstruktywne wywody.

    Potok słów a 0 w tym jakiejś terści ;-) Może pretendowac od nagrody złotej
    czcionki ;-)))))

    No i nie nauczyła się jak odpowadać ale troluje dalej ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 12. Data: 2004-09-29 13:55:44
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 15:53:55 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

    a To moze powinienes sie isc
    > pomodlic:-)za moja kulture:-)panie swiety

    Czekaj, zaraz będę leciał. Ale wątpie aby dało to rezultaty.

    EOT

  • 13. Data: 2004-09-29 13:59:07
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Obiecuje naucze sie oglaszac posty,i kultury sie naucze, i bede pisala na
    priv.A ja mam do ciebie prosbe,nie mow jak nikt nie pyta cie o
    zdanie.<j...@g...pl
    bzdodatkow> napisał w
    wiadomości news:opse3b27cfe06crn@jaki...

    ---

  • 14. Data: 2004-09-29 14:00:00
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 15:59:07 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

    > A ja mam do ciebie prosbe,nie mow jak nikt nie pyta cie o

    O takie rzeczy sobie możesz prosić .... domyś się kogo :-)

  • 15. Data: 2004-09-29 14:03:15
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 15:55, Użytkownik JaKi napisał:
    > Dnia Wed, 29 Sep 2004 15:53:55 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:
    >
    > a To moze powinienes sie isc

    > Czekaj, zaraz będę leciał. Ale wštpie aby dało to rezultaty.
    >
    > EOT

    I chwala Ci za zakonczenie swego wywodu.. bo o cos innego mi chodzilo
    wrzucajac ten temat.. Napewno nie bylo nim czepianie sie osob ktore
    mialy problemy z bankami nie z swojej winy tylko z powodu czyjegos zlego
    nastroju - a tak czesto niestety bywa. Moze tobie sie wszystko udaje
    zalatwic, gratuluje szczescie i dziekuje za udzial w dyskusji.

  • 16. Data: 2004-09-29 14:03:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > nie mow jak nikt nie pyta cie o
    > zdanie.

    to jest naprawde dobre :-)
    a czy Ciebie ktos imiennie tutaj pytal o zdanie?

    kursor

  • 17. Data: 2004-09-29 14:08:43
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Po przejsciach z pewnym bankiem.. pomine nazwe narazie.. ciekawi mnie
    > taka kwestia czy jesli spelni sie wszystkie warunki to ktos z
    > kieronictwa moze powiedziec ze nie bo nie ? Ponizej fakty. I ciekawe czy
    > takiemu bankowi sie mozna dobrac do d... ?:-)
    >
    > Kredyt na 100% inw. (bank ma taki w ofercie)
    > Umowa na czas nieokreslony w ren. firmie. (czas pracy 1,5 roku).
    > Zdolnosc kredytowa na duzo wiecej.
    > Czysciutko w BIKu.
    > Uregul. stos. do sl. woj.
    >
    > Co o tym myslicie ?

    na koncu decyzje i tak podejmuje czlowiek...
    czy prosiles ich o jakies uzasadnienie?
    jezeli prosiles i nie uzyskales
    to jedynym co mozesz im zrobic to omijanie ich z daleka

    kursor

  • 18. Data: 2004-09-29 14:11:04
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:03:15 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:

> [...]
    > nastroju - a tak czesto niestety bywa. Moze tobie sie wszystko udaje
    > zalatwic, gratuluje szczescie i dziekuje za udzial w dyskusji.

    Skąd wiesz co było przycyzną i czemu zwalan na zły nastrój? Czy bank ma
    obowiazek dać Ci kredyt? NIE. Dał Ci odpowiedź odmowną. Możesz nawet mieć
    wyśmienitą zdolnosć kredytową a bank ma prawo powiedzieć, że z Tobą
    interesów nie chce robić.

    A Ty z urażoną dumą myślisz jak dobrać się temu paskudnemu bankowi do
    d***, który odrzucił Ciebie - super klienta.

  • 19. Data: 2004-09-29 14:11:51
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 15:06, Użytkownik Sebol napisał:

    > Dnia Wed, 29 Sep 2004 14:41:15 +0200, Dudus naskrobał(a):
    >

    > Oferta handlowa jest regulowana KC i obowiązująca dla obu stron - tym
    > niemniej banki mają swoje własne procedury sprawdzania zastrzeżone dla
    > banków. Można np. nie otrzymać karty kredytowej mając zdolność kredytową z
    > powodu.... nieużywania bieżących kart lub ich sporej ilości co stawia pod
    > znakiem zapytania zyski z prowizji dla banku.....

    Popraw mnie jesli powiem ze : Po co KC ? skoro i tak wszystko zalezy od
    nastroju analityka. Fakt ze prawie kazda oferta przedstawiana
    gdziekolwiek jest opatrzona najczesciej dopiskiem ze nie jest to oferta
    w rozumieniu prawa cywilnego, ale takie podejscie ma dla banku nie tylko
    plusy w postaci osob biegnacych na cudowna promocje ale takze minusy w
    postaci wyrobionego zdania na temat takiego banku.. Reklama tworzy
    antyreklame ? :-)

  • 20. Data: 2004-09-29 14:13:04
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    No a chyba temat 'dyskusji" jest inny,a nie wywody nt.czyjejs kultury
    wypowiedzi..hmmm.

    ---