  • 1. Data: 2004-09-29 12:41:15
    Temat: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Po przejsciach z pewnym bankiem.. pomine nazwe narazie.. ciekawi mnie
    taka kwestia czy jesli spelni sie wszystkie warunki to ktos z
    kieronictwa moze powiedziec ze nie bo nie ? Ponizej fakty. I ciekawe czy
    takiemu bankowi sie mozna dobrac do d... ?:-)

    Kredyt na 100% inw. (bank ma taki w ofercie)
    Umowa na czas nieokreslony w ren. firmie. (czas pracy 1,5 roku).
    Zdolnosc kredytowa na duzo wiecej.
    Czysciutko w BIKu.
    Uregul. stos. do sl. woj.

    Co o tym myslicie ?

  • 2. Data: 2004-09-29 12:50:48
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    Dudus z adresu: <t...@w...plUSUN> napisal(a):

> [...]
    > kieronictwa moze powiedziec ze nie bo nie ? Ponizej fakty. I ciekawe
    > czy takiemu bankowi sie mozna dobrac do d... ?:-)

    LUDZIE!!!
    Trzymajcie mnie!
    Skad u co niektórych przeswiadczenie ze ktos _musi_ im pozyczyc pieniadze?!
    Czy przyjalbys do wiadomosci, gdyby ktos Ci powiedzial, ze musisz mi
    pozyczyc pieniadze?
    Zdolnosc kredytowa mam...

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Holda*

  • 3. Data: 2004-09-29 13:00:13
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 14:50, Użytkownik Piotr Holda (usun z adresu co
    niepotrzebne) napisał:

> [...]
    > Skad u co niektórych przeswiadczenie ze ktos _musi_ im pozyczyc pieniadze?!
    > Czy przyjalbys do wiadomosci, gdyby ktos Ci powiedzial, ze musisz mi

    Sorry a gdzie ty przeczytales slowo musi ? Wybacz ale dlugo czasu jestem
    w temacie i akurat takie zachowanie banku jest bardzo dziwne..

    I daruj sobie takie komentarze bo bank jest taka instytucja ktora w
    pewnej czesci zyje z kredytow a co za tym idzie odsetek.. pomysl dwa
    razy zanim cos napiszesz.

  • 4. Data: 2004-09-29 13:01:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-29 14:41, Dudus wrote:
    [...]

    > takiemu bankowi sie mozna dobrac do d... ?:-)
    Nie.
    KJ

  • 5. Data: 2004-09-29 13:06:07
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 14:41:15 +0200, Dudus naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Kredyt na 100% inw. (bank ma taki w ofercie)
    > Umowa na czas nieokreslony w ren. firmie. (czas pracy 1,5 roku).

    Oferta handlowa jest regulowana KC i obowiązująca dla obu stron - tym
    niemniej banki mają swoje własne procedury sprawdzania zastrzeżone dla
    banków. Można np. nie otrzymać karty kredytowej mając zdolność kredytową z
    powodu.... nieużywania bieżących kart lub ich sporej ilości co stawia pod
    znakiem zapytania zyski z prowizji dla banku.....

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-09-29 13:07:19
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Przperaszam bardzo to Twoim zdaniem banki od czego sa??Po co tyle ofert i
    tak kuszacych? a jak przyjdzie co do czego do dupy wypinaja na
    klientow.hmm???w takim razie takich instytucji nie powinno byc.Ale widac ze
    masz czlowieczku waskie choryzonty.I nie wiesz w czym problem.Wiec dziwi
    mnie to ze wogole glos zabierasz.Lepiej siedz i nie odzywaj sie bo z takim
    podejsciem to tylko mozna wspolczuc Ci inteligencji.

    Uzytkownik "Piotr Holda (usun z adresu co niepotrzebne)"

    ---

  • 7. Data: 2004-09-29 13:17:54
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 15:07, kiedy Mycha napisał(a) co
    następuje:
    > Przperaszam bardzo to Twoim zdaniem banki od czego sa??Po co tyle ofert i
    > tak kuszacych? a jak przyjdzie co do czego do dupy wypinaja na
    > klientow.hmm???

    Obawiam się, że nie na wszystkich wypinają, bo jakoś im się opłaca
    działalność.

    > w takim razie takich instytucji nie powinno byc.

    To znaczy: należy zakazać istnienia banków, czy nakazać im udzielania
    kredytów w każdej sytuacji? Bo nie do końca zrozumiałem intencję tego
    stanowczego stwierdzenia.

    > Lepiej siedz i nie odzywaj sie bo z takim
    > podejsciem to tylko mozna wspolczuc Ci inteligencji.

    Zaraz się okaże, że i ja jestem nieinteligentny (oj, jak bardzo!) i mam
    się nie odzywać , ale mimo wszystko trzy uwagi:
    - odpowiadamy POD postem;
    - nie ty jesteś właścicielem tej listy ergo nie ty będziesz decydować,
    kto się ma odzywać, a kto nie;
    - argumenty ad personam niewiele wnoszą do tematu, natomiast wiele mówią
    o tym, kto się do nich ucieka.

  • 8. Data: 2004-09-29 13:36:33
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 15:07:19 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > takim
    > podejsciem to tylko mozna wspolczuc Ci inteligencji.

    - nauczy się ogłaszać posty na grupach dyskusyjnych
    - trochę kultury
    - masz ochotę na osobiste wycieczki to pisz na priv

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 9. Data: 2004-09-29 13:50:05
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje temat skoro nie ma
    bladego pojecia o co chodzi.i pisze tylko zeby sie przyczepic.Ja odpowiadam
    czlowiekowi ktory rozsmieszyl mnie i wkurzyl bo sama mialam problemy z
    bankiem ,a nie rozmawiam z Toba on chyba nie potrzebuje adwokatow.I nie
    smiem twierdzic czy jestes inetligentny,bo tyle mnie to interesuje co
    zeszloroczny snieg.A ciebie sie nie czepiam wiec nie rozumie po co te malo
    konstruktywne wywody."yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:cjecn0$93j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    ---

  • 10. Data: 2004-09-29 13:53:55
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    hehehe to dobre:-):Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy
    on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność': a To moze powinienes sie isc
    pomodlic:-)za moja kulture:-)panie swiety
    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>