  • 1. Data: 2004-09-29 09:48:30
    Temat: BIK- Kontakt
    Od: "Farfotzel" <U...@U...pl>

    Witam!

    Mam szybkie pytanko:
    Nie moge sie dodzwonic do BIK zeby ich osobiście spytać, a interesują mnie
    kanały dostępu do informacji na swój temat w BIK.
    Czy udziela informacji telefonicznie, czy trzeba pismo jakies wysłac do
    nich; czy mozna przez formularz na ich stronie; moze mailem (to w sumie
    jednoznaczne z poprzednim) ?
    Musze sprecyzować swoją wiedzę na ten temat więc bede wdzieczny za każdą
    odpowiedx inna niz "pogooglaj sobie" itp. ;-))

    Farfotzel

  • 2. Data: 2004-09-29 09:52:22
    Temat: Re: BIK- Kontakt
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > Musze sprecyzować swoją wiedzę na ten temat więc bede wdzieczny za każdą
    > odpowiedx inna niz "pogooglaj sobie" itp. ;-))

    ale po co dzwonic?
    googlac tez nie trzeba
    wszystko masz tutaj:
    http://www.bik.pl/biknewdom/regulamin_obslugi_klient
    a_indywidualnego.htm

    kursor

  • 3. Data: 2004-09-29 09:57:32
    Od: "Farfotzel" <U...@U...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał > ale po co dzwonic?
    > googlac tez nie trzeba
    > wszystko masz tutaj:
    > http://www.bik.pl/biknewdom/regulamin_obslugi_klient
    a_indywidualnego.htm

    O ja gupia nimfomanka! ;-)
    Biegałem po tej stronce ale na to nie wpadłem zeby tam zajrzec..

    dzieki

    ;-)

    Farfotzel