  • 1. Data: 2004-09-29 08:50:49
    Temat: WIBOR,libor w XML - gdzie szukać?
    Od: "wachu" <w...@m...mil.pl>

    Witam

    Poszukuję portali które udostępniają danych (bieżących i archiwalnych):
    wibor,libor,wibid,euribor w XML, albo w CSV.

    znalazłem portale
    http://www.reuters.pl/notowania/rp_wibor.html
    http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/
    http://www.e-gamma.pl/nbp/
    http://www.rynek.owg.pl/
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/components/elw/inde
    x.html?zakladka=wibid

    ale większość z nich oferuje wykresy a mnie interesują konkretne dane (nie
    tylko bieżące)

    Mariusz
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-29 13:32:45
    Temat: Re: WIBOR,libor w XML - gdzie szukać?
    Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm>

    wachu wrote:

    > http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/
    >
    > ale większość z nich oferuje wykresy a mnie interesują konkretne dane (nie
    > tylko bieżące)

    źle szukałeś.
    Można ściągnać dane w CSV.

    --
    Cyneq

    "Ja nie twierdze ze robie dobrze, twierdze ze robie zle, ale za
    to bezpieczniej."

    (c) shinX-Underground