    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Date: Mon, 16 May 2005 19:44:12 +0200

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Bo od tego byłeś Ty, analitycy,... ? :-)

    Nie wazne od czego bylem ja, wazne ze jak sie programiscie uswiadomilo,
    ze cos jest calkowicie nieoplacalne lub wrecz przeciwnie (w kazdym razie
    dokladnie przeciwnie niz on byl pewien) to otwieral oczy ze zdziwienia i
    wyraznie byl widac jak docieraja do niego proste prawdy. To zawsze
    wygladalo jak powoli przelatujace linie kodu po ekranie. ;-) Najgorsze
    jest to, ze nastepnego dnia niczego nie pamietal i znowu byl wszystkiego
    pewien po swojemu.

    Nie mam nic przeciwko programistom dopoki nie zaczynaja robic po
    swojemu, bo to sie zawsze zle konczy.

    Bartol