  • 11. Data: 2003-07-03 07:21:18
    Temat: Re: [ING BSK] jak wygląda wyciąg?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:be0kkv$quq$2@news.onet.pl...
    > W ING nie. Chyba, że będzie łaził do oddziału i czekał na wydruki... Czy
    > bezpłatne tego nie wiem...

    To chyba jest niecała prawda:-)
    Ja mam BSK Online, Home Cash i wyciągi papierowe (bez osobnej opłaty) są
    przysyłane pocztą raz w miesiącu do domu

  • 12. Data: 2003-07-03 07:29:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba jest niecała prawda:-)
    > Ja mam BSK Online, Home Cash i wyciągi papierowe (bez osobnej opłaty) są
    > przysyłane pocztą raz w miesiącu do domu

    Więc jest tak, jak mówiłem. A, że Tobie przypadkowo się udało, to się ciesz.
    :-)

    PS wystarczy spojrzeć do regulaminu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-07-03 09:14:49
    Temat: Re: Re: [ING BSK] jak wygląda wyciąg?
    Od: p...@r...pl_nospam (przykry)

    On Thu, 3 Jul 2003 09:29:55 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Więc jest tak, jak mówiłem. A, że Tobie przypadkowo się udało, to się ciesz.

    Chyba nie do konca przypadkiem. Ja tez uzywam BSK OnLine i mam wyciagi
    raz w miesiacu gratis. A mam dlatego, ze do konta jest
    wspolwlasciciel, ale dostep do BOL jest uruchomiony tylko dla mnie.
    pzdr

    --
    przykry
    uin:5706769

  • 14. Data: 2003-07-03 09:24:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "przykry" <p...@r...pl_nospam> napisał w wiadomości

    > Chyba nie do konca przypadkiem. Ja tez uzywam BSK OnLine i mam wyciagi
    > raz w miesiacu gratis. A mam dlatego, ze do konta jest
    > wspolwlasciciel, ale dostep do BOL jest uruchomiony tylko dla mnie.

    Masz rację. Jeśli do konta jest współwłaściciel bez dostępu do ING Bank
    Online lub HomeCasha - wyciągi są.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 15. Data: 2003-07-03 11:58:17
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl>

    > Masz rację. Jeśli do konta jest współwłaściciel bez dostępu do ING Bank
    > Online lub HomeCasha - wyciągi są.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,

    JA tak mam i wyciągów nie dostaję.

  • 16. Data: 2003-07-03 12:20:02
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > To zagadka ;-)

    Jaka tam zagadka - Lukas po prostu :-)

  • 17. Data: 2003-07-03 12:38:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:be15q3$p5k$1@inews.gazeta.pl...

    > JA tak mam i wyciągów nie dostaję.

    Walcz! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2003-07-03 12:47:19
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Ja mam BSK Online, Home Cash i wyciągi papierowe (bez osobnej opłaty) są
    > przysyłane pocztą raz w miesiącu do domu

    mkzk

  • 19. Data: 2003-07-05 10:17:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]

    BINGO!