  • 1. Data: 2003-07-02 15:14:33
    Temat: Konto dla hurtowni
    Od: "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO>

    Będę potrzebował konta dla hurtowni.
    Gdzie takie założyć?
    Istotne są niskie opłaty za przelewy i prowadzenie rachunku. Potrzebne będą
    2 karty kredytowe.
    Będę płacił za FV od dostawców, ok. 100 000PLN miesięcznie (jaki jest limit
    rozliczania się gotówkowego, bo wolałbym tak to załatwiać)
    Ok. 50% klientów płacić będzie przelewem.

    Czy bezpieczne jest przeprowadzanie takich przelewów za pomocą internetu?

    Przydałby się jakiś wysoki limit debetowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi

  • 2. Data: 2003-07-02 16:18:46
    Temat: Re: Konto dla hurtowni
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO> napisał w wiadomości
    > Będę potrzebował konta dla hurtowni.
    > Gdzie takie założyć?
    > Istotne są niskie opłaty za przelewy i prowadzenie rachunku. Potrzebne
    będą
    > 2 karty kredytowe.

    a jakie banki w okolicy masz do wyboru????
    Czy jak zwykle default wszystkie, boś ze stolicy:-(

    > Będę płacił za FV od dostawców, ok. 100 000PLN miesięcznie (jaki jest
    limit
    > rozliczania się gotówkowego, bo wolałbym tak to załatwiać)

    1000 euro na miesiac

    > Ok. 50% klientów płacić będzie przelewem.
    > Czy bezpieczne jest przeprowadzanie takich przelewów za pomocą internetu?

    tak

    > Przydałby się jakiś wysoki limit debetowy.

    zapomnij

  • 3. Data: 2003-07-05 22:00:34
    Od: "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO>

    > będą
    >
    > a jakie banki w okolicy masz do wyboru????
    > Czy jak zwykle default wszystkie, boś ze stolicy:-(
    Jestem ze Środy Wlkp., a tutaj niestety nie ma za dużego wyboru.
    BGŻ
    BZ WBK
    PBK
    PKO BP
    PKO SA
    BS

    Przeprowadzanie przelewów przez internet będzie dla mnie dużym ułatwieniem.

> [...]
    >
    > tak
    Przeprowadzanie przelewów przez internet będzie dla mnie dużym ułatwieniem.

    GG# 3600956

  • 4. Data: 2003-07-05 22:04:55
    Od: "Rafał B." <r...@s...plNOSPAMwykasujTO>

> [...]
    BS

    Przeprowadzanie przelewów przez internet będzie dla mnie dużym ułatwieniem.

    Hurtownia będzie w Koninie, tam jest dużo większy wybór banków, ale wolałbym
    wpłacać kase w Środzie.
    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi

  • 5. Data: 2003-07-06 11:19:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > PKO SA
    > BS
    >
    > Przeprowadzanie przelewów przez internet będzie dla mnie dużym

    To z w/w wymienionych JA wybrałbym PBK (choć u siebie z niego zrezygnowałem
    po wielu latach na rzecz BSK, ale mój przypadek jest inny)
    Nie jest z w/w najtańszy, ale robi wszystko co będzie Ci potrzebne.
    Zresztą każdy z w/w się nadaje i osobiście musisz się do nich pofatygować,
    aby zapoznać się z ofertą, a przede wszystkim ze stosunkiem napotkanych
    pracowników do nowego klienta.
    W Twoim przypadku kontakt z personelem będzie częsty.

  • 6. Data: 2003-07-07 07:05:19
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Rafał pisze:

    > Będę potrzebował konta dla hurtowni.
    > Gdzie takie założyć?
    > Istotne są niskie opłaty za przelewy i prowadzenie rachunku.
    Jeśli załatwisz sobie Home Banking lub coś w tym rodzaju to
    przelewy wykonywane w w/w sposób powinny być tańsze.

    > Potrzebne będą 2 karty kredytowe.
    Do czego?

    > Ok. 50% klientów płacić będzie przelewem.
    Czyli 50% Klientów będzie płacić Ci gotówką - powienieneś
    ponegocjować z bankami wysokość prowizji od wpłat gotówkowych.

    > Przydałby się jakiś wysoki limit debetowy.
    Hurtownie najczęściej mają nędzne wskaźniki - analityk sztywno
    trzymający się klasycznej metodyki oceny firm może negatywnie
    zaopiniować Twoj wniosek o kredyt obrotowy.