  • 1. Data: 2006-08-20 10:42:10
    Temat: Przeniesienie KK do BPH
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was przenosił KK do BPH (Visa Silver) bez konieczności rezygnacji ze
    starej karty w innym banku. Żądają ode mnie jakiś dziwnych rzeczy, np. numeru
    przenoszonej karty. Czy spotkaliście się z czymś takim?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    Paweł

  • 2. Data: 2006-08-20 10:53:17
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > starej karty w innym banku. Żądają ode mnie jakiś dziwnych rzeczy, np. numeru
    > przenoszonej karty. Czy spotkaliście się z czymś takim?

    Przenieś do Rajfiego, bez problemów i zbędnych pytań.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-08-20 10:58:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message
> [...]
    numeru
    > przenoszonej karty. Czy spotkaliście się z czymś takim?

    Taaaa... do mojej kolezanki, jak wyszla z oddzialu po odebraniu przyznanej
    karty, zadzwonila pani dysponentka i poprosila zeby szybko wrocila, bo
    zapomniala od niej wziac przenoszona karte (z innego banku oczywiscie) ;).
    Podobno otrzymali dyspozycje aby zabierac klientom karty, bo wtedy jest
    wieksze prawdopodobienstwo, ze klient bedzie uzywal bhp-owej ;).
    Smieszny ten bank....

    MK

  • 4. Data: 2006-08-20 11:01:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > Przenieś do Rajfiego, bez problemów i zbędnych pytań.
    > --

    Bez zbednych pytan moze i tak ;). Ja zlozylem wniosek przez Internet jakies
    poltora m-ca temu. Do tej chwili nikt sie nie odezwal... Zaczekam do
    ostatniego dnia promocji i zadzwonie zapytac co z moim wnioskiem ;). Ciekawe
    jak zareaguja ;).

    MK

  • 5. Data: 2006-08-20 11:08:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    > poltora m-ca temu. Do tej chwili nikt sie nie odezwal... Zaczekam do
    > ostatniego dnia promocji i zadzwonie zapytac co z moim wnioskiem ;). Ciekawe

    Olej Internet, idź do oddziału. Zajęło mi to chwilę, następnego dnia
    decyzja pozytywna.

  • 6. Data: 2006-08-20 11:09:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-20 12:58, osobnik MK stwierdził, iż:
    > Smieszny ten bank....

    Śmieszny, niedouczony doradca...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-08-20 11:10:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-20 13:08, osobnik Samotnik stwierdził, iż:
    > Olej Internet

    Racja. Szczególnie, jakbyś chciał płacić kartą Rajfiego przez net.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-08-20 11:17:58
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    numeru
    > przenoszonej karty. Czy spotkaliście się z czymś takim?

    Daj sobie luz z BPH . Na dzien dzisiejszy jezeli przenosiny to wylacznie
    Ralfi . Nowa karte otrzymasz po tygodniu ( warunek sprawa zalatwiana w
    odziale )
    Nie wiem dlaczego ale system obslugi klienta w BPH przypomina mi PKO BP :))

  • 9. Data: 2006-08-20 11:32:06
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    fotomania wrote:
> [...]
    > odziale )
    > Nie wiem dlaczego ale system obslugi klienta w BPH przypomina mi PKO BP :))

    Ja przeniosłem swoją do Millennium. Pofatygowałem się do oddziału, pani
    skserowała trzy wyciągi i po 10 dniach (kalendarzowych) odebrałem nową
    kartę. Bardzo pozytywne wrażenia.

    max

    adres w rot13

  • 10. Data: 2006-08-20 12:05:55
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Aleksander Matuszak" <r...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Ja przeniosłem swoją do Millennium. Pofatygowałem się do oddziału, pani
    > skserowała trzy wyciągi i po 10 dniach (kalendarzowych) odebrałem nową
    > kartę. Bardzo pozytywne wrażenia.

    Nie mialem kontaktu z Millenium . Mozesz cos powiedziec o tej karcie i o
    systemie zarzadzania . Nie ukrywam ze to co ma Multibank jezeli chodzi o
    panel i mozliwosci jest dla mnie maksem in plus .