  • 1. Data: 2006-08-19 17:10:16
    Temat: Jaki bank do przyjmowania euro z zagranicy?
    Od: w...@c...pl

    Witam bywalcow tej grupy :) i prosze i pomoc. Potrzebuję założyć
    konto firmowe na które będą wpływały pieniądze z Włoch.
    Oczywiście najlepiej z obsługą on-line, ale nie jest to warunkiem
    koniecznym. Po przejrzeniu ofert różnych banków widzę że za każdy
    przyjęty przelew z zagranicy bank inkasuje mi ok. 12 - 20 zł... Czy
    jest jakieś tańsze rozwiązanie?
    Monika

  • 2. Data: 2006-08-19 17:40:06
    Temat: Re: Jaki bank do przyjmowania euro z zagranicy?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Mam (prywatne) konto w Multibanku. ZERO opłat za przelewy przychodzace. Nie
    wiem ajk z kontami formowymi.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 3. Data: 2006-08-19 20:41:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 19 Aug 2006 10:10:16 -0700, w...@c...pl napisał(a):

> [...]
    > koniecznym. Po przejrzeniu ofert różnych banków widzę że za każdy
    > przyjęty przelew z zagranicy bank inkasuje mi ok. 12 - 20 zł... Czy

    Nie wiem jak jest z kontami firmowymi, ale przy przelewach wpływających
    na konto prywatne, BZ-WBK od początku lipca nie bierze żadnych opłat.
    Przelewy za granice też potaniały, obecnie wynoszą 0,2% od kwoty
    przelewu, ale nie mniej niż 9,50 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof