  • 1. Data: 2006-08-19 18:45:01
    Temat: prośba o krytyczne opinie na temat konta firmowego w Lukas Banku
    Od: s...@o...pl

    proszę o opinie osoby korzystające z konta firmowego w Lukas Banku

    czy warto je zakładać? Jakie uciążliwości napotykacie?
    co się wam w nim nie podoba?

    O ile tabelę opłat i prowizji mogę przeanalizować samodzielnie, o tyle
    was chcę prosić o opinie na temat komfortu korzystania z Lukas Banku

    mam konta osobiste w Inteligo i mBanku oraz Multibanku.
    nie wiem czego spodziewać się po Lukas Banku.

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-08-19 22:25:50
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > mam konta osobiste w Inteligo i mBanku oraz Multibanku.
    > nie wiem czego spodziewać się po Lukas Banku.

    Mam konto osobiste w Lukasie, ktorego nie uzywam, bo definiowanie odbiorców przelewów
    robi sie tam przez wizyte w oddziale, co dyskwalifikuje ten rachunek w zasadzie.
    Jak masz mbank, to o ile nie masz jakichs wielkich wplat w gotówce, to w pełni jako
    rachunek firmy sie nadaje, a szczegolnie korzystne sa z niego bezpłatne przelewy do
    ZUSu. Natomiast niestety z mbanku z żadnego konta nie zrobi sie przelewu
    zagranicznego, i to jest chyba najwiekszy minus tego przyjaznego rachunku.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-08-20 10:13:33
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    fotech napisał(a):

    > Mam konto osobiste w Lukasie, ktorego nie uzywam, (...)

    miało być o firmowym, a nie osobistym ;)

    > czy warto je zakładać? Jakie uciążliwości napotykacie?
    > co się wam w nim nie podoba?

    Mam konto firmowe w mBanku (na wymarciu), mam też w Nordea Banku, od
    jakiegoś czasu w Lukas Banku.
    Wbrew pozorom Lukas wychodzi najtaniej z nich wszystkich ;)
    Wpłaty gotówkowe 0 zł (oddział mam niedaleko), wypłaty z bankomatów
    Euronetu 0 zł, przelewy 0 zł, prowizja max 9 zł choć mi się nie zdarzyło
    ;) token 0 zł :)

    Sposób jest prosty - zakładasz na raz e-konto PRO oraz rachunek firmowy
    (żółty pakiet chyba? - ten za 0 zł), zamawiasz token do rachunku
    osobistego, kartę tak samo. Przelewy od klientów przyjmujesz na rachunek
    firmowy, potem szybki transfer na konto osobiste co jakiś czas. Gotówkę
    wpłacasz/wypłacasz za darmo z rachunku osobistego. Do tego jak duży ruch
    masz na koncie to to wszystko Cię wyjdzie 0 zł (nawet prowizji za
    rachunek nie zapłacisz).

  • 4. Data: 2006-08-20 10:18:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > nie wiem czego spodziewać się po Lukas Banku.

    Ja tylko zawsze widze OGROMNA kolejke w Lukasie, ktora jest tam
    praktycznie zawsze. Ludzie jakies raty splacaja czy cos. Nie wiem czy
    dla "biznesowcow" jest jakies oddzielne stanowisko ale taka kolejka
    zniecheca mnie nawet do tego aby tam kiedykolwiek wejsc do srodka.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-08-20 12:16:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    19 Aug 2006 20:45:01 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    s...@o...pl napisał(-a):

    > czy warto je zakładać? Jakie uciążliwości napotykacie?
    > co się wam w nim nie podoba?

    Jeżeli interfejs WWW jest taki sam jak dla osobistego -- to to będzie
    największa uciążliwość. Choć plusy też ma (np. eksport wyciągu do pliku txt).

  • 6. Data: 2006-08-20 16:22:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-19, fotech <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam konto osobiste w Lukasie, ktorego nie uzywam, bo definiowanie odbiorców
    przelewów robi sie tam przez wizyte w oddziale,

    Ale tylko jak nie masz tokena, prawda?

    Renata

  • 7. Data: 2006-08-26 08:24:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    s...@o...pl wrote:
    > proszę o opinie osoby korzystające z konta firmowego w Lukas Banku
    >
    > czy warto je zakładać? Jakie uciążliwości napotykacie?
    > co się wam w nim nie podoba?

    Nie wiem jak przy firmowym, ale przy osobistym najwiekszym problemem dla
    mnie problemem jest brak mozliwosci wydrukowania potwierdzenia przelewu.

    a.