  • 41. Data: 2006-08-27 18:47:44
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-27 20:30, osobnik p...@p...onet.pl stwierdził, iż:
    > Możesz mi powiedzieć, gdzie na ich stronie jest formularz, czy to jest ten do
    > kontaktu z bankiem?

    To: http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt jest sprawdzone w
    100%.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 42. Data: 2006-08-28 20:30:58
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Dnia 2006-08-27 20:30, osobnik p...@p...onet.pl stwierdził, iż:
    >
    > To: http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt jest sprawdzone w
    > 100%.
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

    Dzięki za info,
    wysłałem do nich krótki opis całej sytuacji, ale na razie nikt się ze mną nie
    kontaktował. Jak zadzwoniłem do pani dysponentki z oddziału, która pilotowała
    moją sprawę to już dostała ponaglenie z centrali. A z tego co się dowiedziałem
    to do dnia dzisiejszego decyzja w mojej sprawie (przeniesienie KK Lukasa na
    podstawie 3 ostatnich wyciągów w 100% spłacanych w grace period) nie została
    podjęta. Jak w końcu obiekt powszechnego pożądania :))) KK BPH Silver w końcu
    dotrze do mnie do domu, to wywalę ją od razu do kosza i grzecznie podziękuję.
    Ale po tempie załtwiania w tym banku spraw pewnie nie następi to w najbliższym
    czasie.

    Pozdrawiam,
    Paweł