  • 1. Data: 2006-08-19 08:25:21
    Temat: Zmiany w funkcjonalności wyciągów w ING BankOnLine
    Od: "MacGregor" <m...@p...onetpl>

    Informujemy, że w dniu 21.08.06r. w systemie ING BankOnLine
    zostaną wdrożone następujące modyfikacje dotyczące wyciągów:
    udostępnienie wyciągów archiwalnych za okres od daty otwarcia
    rachunku - w formie identycznej jak wyciągi bieżące; możliwość
    pobrania i wydrukowania potwierdzenia transakcji w formacie
    PDF; funkcja wyszukiwania transakcji spełniających podane przez
    Użytkownika kryteria.
    Szczegółowe informacje na temat modyfikacji znajdują się
    na stronie internetowej Banku: www.ingbank.pl/wyciagi.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2006-08-19 10:04:57
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ec6hto$pen$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): MacGregor napisał(a):

> [...]
    > Użytkownika kryteria.
    > Szczegółowe informacje na temat modyfikacji znajdują się

    pfff, po tylu latach istnienia systemu online, wreszcie doszli do wniosku ze
    udostepnienie userom danych ktore i tak przechowuja, jest mozliwe!
    gratulacje, ale i tak do nich nie wroce.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-08-19 11:51:29
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości

    > pfff, po tylu latach istnienia systemu online, wreszcie doszli do
    > wniosku ze udostepnienie userom danych ktore i tak przechowuja, jest
    > mozliwe! gratulacje, ale i tak do nich nie wroce.

    Heh, to i tak dobrze - pekao sa jeszcze do dzisiaj do takich wniosków nie
    doszło ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski //|>/|>|

  • 4. Data: 2006-08-19 14:56:06
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > pfff, po tylu latach istnienia systemu online, wreszcie doszli do wniosku
    > ze
    > udostepnienie userom danych ktore i tak przechowuja, jest mozliwe!
    > gratulacje, ale i tak do nich nie wroce.

    Powinni wymienić tych pseudospeców w centrali od polityki cenowej -
    amatorka na całego. Brak np oferty "normalnego" konta firmowego - nie za
    złodziejskie prowizje. Itp. itd. Także pozamykałem konta.

    pzdr
    j.