  • 11. Data: 2006-08-20 12:09:56
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@...sygnaturce.pl> napisal(a):
    > Dnia 2006-08-20 13:08, osobnik Samotnik stwierdził, iż:
    >
    > Racja. Szczególnie, jakbyś chciał płacić kartą Rajfiego przez net.

    Aaaaaa, to w Rajfim był ten myk, że bank w ogóle nie odpowiada za
    transakcje zdalne?
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2006-08-20 12:30:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-20 14:09, osobnik Samotnik stwierdził, iż:
    > Aaaaaa, to w Rajfim był ten myk, że bank w ogóle nie odpowiada za
    > transakcje zdalne?

    Niestety tak (a szkoda, bo karta fajna i limit dają większy).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2006-08-20 12:39:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@...sygnaturce.pl> napisal(a):
    > Dnia 2006-08-20 14:09, osobnik Samotnik stwierdził, iż:
    >
    > Niestety tak (a szkoda, bo karta fajna i limit dają większy).

    Zawsze można przenieść gdzie indziej, np. sumując limity z niej i z
    tej, na podstawie której ją dostałeś :)
    --
    Samotnik

  • 14. Data: 2006-08-20 12:40:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Aleksander Matuszak" <r...@b...cy> wrote in message

    > Ja przeniosłem swoją do Millennium. Pofatygowałem się do oddziału, pani
    > skserowała trzy wyciągi i po 10 dniach (kalendarzowych) odebrałem nową
    > kartę. Bardzo pozytywne wrażenia.

    Hm, ode mnie chcieli tylko jeden... ale to bylo w ubieglym roku... moze sie
    cos zmienilo...

    MK

  • 15. Data: 2006-08-20 12:50:47
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message
    > rezygnacji ze
    > numeru
    >
    > Taaaa... do mojej kolezanki, jak wyszla z oddzialu po odebraniu przyznanej
    > karty, zadzwonila pani dysponentka i poprosila zeby szybko wrocila, bo
    > zapomniala od niej wziac przenoszona karte (z innego banku oczywiscie) ;).
    > Podobno otrzymali dyspozycje aby zabierac klientom karty, bo wtedy jest
    > wieksze prawdopodobienstwo, ze klient bedzie uzywal bhp-owej ;).
    > Smieszny ten bank....
    >
    > MK

    Ja w oddziale usłyszałem, że jak będę podpisywał umowę to mam mieć ze sobą KK z
    poprzedniego banku, wtedy oni ją przy mnie zniszczą :)))))
    Ciekawe tylko co im do mojej KK z Lukasa, bo wg infolinii BPH mogę mieć
    obydwie, gdy na starej karcie spłacałem co m-c 100% zadłużenia.

    Paweł

  • 16. Data: 2006-08-20 12:55:41
    Od: p...@c...pl

    > Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    > rezygnacji ze
    > numeru
    >

    > Daj sobie luz z BPH . Na dzien dzisiejszy jezeli przenosiny to wylacznie
    > Ralfi . Nowa karte otrzymasz po tygodniu ( warunek sprawa zalatwiana w
    > odziale )
    > Nie wiem dlaczego ale system obslugi klienta w BPH przypomina mi PKO BP :))

    Jak będą chcieli mi zbarać starą KK to chyba nie podpiszę umowy i pewnie pójdę
    do Raifiego. Problem jest tylko w tym, że u nich mam już KK z dużym limitem 20K
    i nie wiem czy daliby mi kolejną.

    Paweł

  • 17. Data: 2006-08-20 13:02:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Aleksander Matuszak" <r...@b...cy> napisał w
    wiadomości news:ec9h7j$6t2$1@opal.futuro.pl...

    > Ja przeniosłem swoją do Millennium. Pofatygowałem się do
    > oddziału, pani skserowała trzy wyciągi i po 10 dniach
    > (kalendarzowych) odebrałem nową kartę. Bardzo pozytywne
    > wrażenia.

    A ode mnie chcieli oryginaly wyciagow. Co oczywiscie nie jest
    zadna faktyczna przeszkoda, bo zawsze mozna wziac platne
    duplikaty. W Rajfim tez oryginal, w BPH tez. Kopie tylkow ING. Co
    oddzial to jak widac obyczaj.

    marekz

  • 18. Data: 2006-08-20 13:09:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-20 14:55, osobnik p...@c...pl stwierdził, iż:
    > Jak będą chcieli mi zbarać starą KK to chyba nie podpiszę umowy i pewnie pójdę
    > do Raifiego.

    Jeśli spłacasz ją w całości, to nie zabiorą. Jeśli będą chcieli zabrać
    (poza pójściem do Raifa) poproś o pisemne uzasadnienie (albo po prostu
    złóż skargę na niedouczonego pracownika).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2006-08-20 13:17:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <p...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i pewnie pójdę
    > do Raifiego. Problem jest tylko w tym, że u nich mam już KK z

    W Rajfim mozna jednoczesnie obecnie miec tylko dwie karty (nie
    liczac ewentualnych dodatkowych w ramach wspolnego limitu).

    marekz

  • 20. Data: 2006-08-20 13:20:45
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    fotomania wrote:
    > Użytkownik "Aleksander Matuszak" <r...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Nie mialem kontaktu z Millenium . Mozesz cos powiedziec o tej karcie i o
    > systemie zarzadzania . Nie ukrywam ze to co ma Multibank jezeli chodzi o
    > panel i mozliwosci jest dla mnie maksem in plus .

    Niewiele mogę powiedzieć, bo musiałbym porównywać z Twoją KK. Proponuję
    wycieczkę na strony millenium, jest regulamin i wszystkie inne dane. Do
    karty jest podgląd przez sieć.

    max

    =:-)

    adres w rot13