    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy do USA
    Date: Thu, 15 Jul 2004 21:20:56 GMT

    In article <cd6r55$a6c$1@sunflower.man.poznan.pl>, m...@c...pl
    says...

    > "bill pay" (o ile nie jest czekiem) idzie sobie przez ACH (to coś w
    > stylu naszego KIR) jako direct deposit, czyli odwrotność direct debit
    > (polecenia zapłaty).
    >
    > Tu jest trochę na ten temat:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Automated_Clearing_Hous

    Wiem o ACH tylko nie wiem jak to dziala i jaki jest powod tego, ze nie
    da sie tego wykorzystac jak przekaz srodkow pienieznych bezposrednio na
    wplate dla soby fizycznej (?) zwlaszcza ze ACH jest wykorzystywane na
    wplaty wynagrodzen (?!!!)

    Wiec nie bardzo rozumiem co stoi na przeszkodzie tego aby mozna bylo
    dokonac przelewy typu os.fizyczna --> os. fizyczna

    Z samego linka, ktory mi podales:

    "ACH credit transfers include direct deposit payroll payments and
    PAYMENTS TO CONTRACTORS AND VENDORS. ACH debit transfers include
    consumer payments on insurance premiums, mortgage loans, and OTHER KIND
    OF BILLS."

    AP