  • 1. Data: 2004-11-08 11:51:44
    Temat: Re: Prognoza kursu USD i EUR na najblizsze 10 lat
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    :) <k...@p...onet.pl> wrote:
    Bylbym bardzo
    > wdzieczny za jakies dane
    > Dzieki z gory i pozdrawiam

    To daj znac jak znajdziesz, to ja sie go zapytam jakie numery obstawic w
    loterii

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 2. Data: 2004-11-08 11:53:15
    Temat: Prognoza kursu USD i EUR na najblizsze 10 lat
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    tak jak w temacie - szukam zrodel gdzie jakas powazna instytucja publikuje
    dugoterminowe prognozy walutowe, wzglednie jakis samodzielny entuzjasta
    przekonywujaco (tzn. dowodzac tego na podstawie jakichs obliczen) pisze cos
    na ten temat. Bylbym bardzo wdzieczny za jakies dane
    Dzieki z gory i pozdrawiam
    M.

  • 3. Data: 2004-11-08 12:02:52
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > :) <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Bylbym bardzo
    >
    > To daj znac jak znajdziesz, to ja sie go zapytam jakie numery obstawic w
    > loterii

    Amra, to bardzo proste... ;-)
    nalezy udac sie do kiosku i kupic gazete z 2014 roku

    pozdrawiam
    kursor

  • 4. Data: 2004-11-08 12:14:07
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki za te odpowiedz - wniosla do sprawy naprawde wiele :>

  • 5. Data: 2004-11-08 12:15:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    :) <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzieki za te odpowiedz - wniosla do sprawy naprawde wiele :>

    Ale czego oczekujesz? Ze ktos jest wrozka?
    Ze ktos przewidzi jak sie potoczy wojna o rope itp itd?
    Ja rozumiem prognoza na rok, no to jeszcze ok. Ale 10 lat? Zartujesz chyba.
    Nie sadzisz tez, ze taka prognoza to musialaby kosztowac duzo, oj duzo? Co?
    A o do obecnej sytuacji i prognoz na najblizszy czas:
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7293

  • 6. Data: 2004-11-08 12:35:26
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    Nie mowie ze ktos jest wrozka - ale jesli ktos z tego zyje to prawdopodobnie
    ma na ten temat jakiekolwiek wyrobione zdanie - potrzebuje czegos
    przekonuwujacego wg stanu rzeczy na teraz a nie jakichs przesmiewcow ktorzy
    z wielka satysfakcja mowia ze sie nie da - dziecko wie ze sie nie da, ale
    czasem cos trzeba zalozyc i na czyms sie oprzec (zreszta banki robia to na
    codzien), poza tym kalkuluje zdyskontowane przeplywy - i kurs w tym momencie
    ma najwiekszy wplyw w poczatkowych latach. Dzieki za artykul - zawsze to
    troche wiecej niz kpiny, zwlaszcza jesli czasem ktos musi "powrozyc"
    Pozdrawiam
    M.

  • 7. Data: 2004-11-08 13:05:40
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

> [...]
    cos
    > na ten temat. Bylbym bardzo wdzieczny za jakies dane

    A do czego ci to jest potrzebne? To tak jakbys chcial poznac nazwiska
    olejnych 5 prezedentow w USA, ktorzy przyjda po JW Bushu :)

    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 8. Data: 2004-11-08 13:08:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik :) napisał:

> [...]
    > z wielka satysfakcja mowia ze sie nie da - dziecko wie ze sie nie da, ale

    OK. Tylko potem nie marudz, ze sie nie zgadza.

    8.11.2014 roku 1E = 9,9876 USD

    Bartol

  • 9. Data: 2004-11-08 13:10:08
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

> [...]
    > ma najwiekszy wplyw w poczatkowych latach. Dzieki za artykul - zawsze to
    > troche wiecej niz kpiny, zwlaszcza jesli czasem ktos musi "powrozyc"

    Domyslam sie, ze jest ci to potrzebne do jakiegos biznesplanu. A czy nie
    lepiej zagwarantowac sobie dzis kursy terminowe naprzod i nie denerwowac sie
    jakimis prognozami? Dzis moge ci dac kursy terminowe nawet na 10 lat do
    przedu. Chcesz zrobic taka transakcje? Prosze bardzo.

    Malin

  • 10. Data: 2004-11-08 13:31:11
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > OK. Tylko potem nie marudz, ze sie nie zgadza.
    >
    > 8.11.2014 roku 1E = 9,9876 USD

    :))))
    A moim zdaniem bedzie to 3,6725/3,6730 bid/ask
    Ale tylko przed godzina 14:30, bo po 14:30 bedzie mocny ruch o 300 pips, ale
    nie wiem w ktora strone :)

    Malin