eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › "Nie podamy Ci kawy", czyli kampania reklamowa Deutsche Bank PBC
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-11-08 10:58:51
    Temat: "Nie podamy Ci kawy", czyli kampania reklamowa Deutsche Bank PBC
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Na początku listopada Deutsche Bank PBC rozpoczął nową kampanię reklamową
    produktów inwestycyjnych.
    Głównym celem reklamy jest zwrócenie uwagi potencjalnych Klientów na
    możliwości inwestowania. W porównaniu do innych krajów, nowoczesne produkty
    rynku kapitałowego w Polsce są ciągle mało popularne. Klienci obawiają się
    lokowania wolnych środków w fundusze inwestycyjne, myśląc że tego typu
    inwestycje muszą być związane z dużym ryzykiem. Dlatego też w Polsce
    największą popularnością nadal cieszą się lokaty bankowe. Świadomość
    istnienia bardziej nowoczesnych produktów finansowych, niż tradycyjny
    depozyt jest na tyle niska, iż wielu Klientów nie wykorzystuje możliwości
    jakie dają bardziej zaawansowane formy inwestowania.
    calosc http://banki.prnews.pl/index.php/display,7290

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1