  • 1. Data: 2004-11-08 11:34:16
    Temat: Visa Electron- nein Danke
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    wlasnie sobie wrocilem z Niemiec i musze powiedziec ze mialem pare razy
    problemy i placeniem VE. (nie pisze specjalnie jakiego to banku karta
    zeby znow sie watek nie rozrosl w strone "agent wrazego banku atakuje")
    Na pewno nie akceptuja tej karty w Galerie Kaufhof. Jak mi powiedzial
    pan sprzedawca ich system automatycznie traktuje te karta jako te
    bezpinowa czyli trzeba podpisywac kwitek a tego sie juz nie robi.

    Moze komus sie przyda ta informacja i nie bedzie musial jak ja dyrdac do
    Geldautomatu i wyciagac gotowke :)

    PanTalon

  • 2. Data: 2004-11-11 22:37:01
    Temat: Re: Visa Electron- nein Danke
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > witam
    (...)
> [...]
    > bezpinowa czyli trzeba podpisywac kwitek a tego sie juz nie robi.
    >
    > Moze komus sie przyda ta informacja i nie bedzie musial jak ja dyrdac do

    Czyli w Niemczech wszystkie terminale sa PINowe ? Jak place Maestro to PIN
    musze podac ?
    Nareszcie !

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisac