  • 21. Data: 2004-11-08 14:35:04
    Temat: Re: Prognoza kursu USD i EUR na najblizsze 10 lat
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    Po co ? I tak nie uwierzycie...

  • 22. Data: 2004-11-08 14:36:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 23. Data: 2004-11-08 14:42:23
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    [...] . i
    > juz mozemy spac spokojnie wiedzac po jakim kursie kupimy/sprzedamy Eur/Usd
    > za 10 lat.
    a raczej ile nas to dzisiaj bedzie kosztowalo zagwarantowanie sobie takiego
    kursu za 10 lat :)
    O! Tak jest dokladniej. Bo jaki ten kurs faktycznie za 10 lat bedzie, to
    juz inna para kaloszy :)

    Malin

  • 24. Data: 2004-11-08 15:23:23
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    MarekM:

    > Wszyscy tutaj próbują Ci uświadomić, że takie prognozy nie istnieją, bo
    > po prostu nie mają sensu. Trudno jest przewidzieć, jak będzie za rok, a
    > co dopiero za 10-15 lat. Tak trudno to zrozumieć?

    dokładnie. ale jeśli jednak trudno to jest prognoza trafna w 100%:

    będzie lepiej. albo gorzej...

    zbyszko janke

  • 25. Data: 2004-11-08 22:05:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > I ja ci moge odpowiedziec raz jeszcze nie ma i nie bedzie wiarygodnych
    > prognoz. Wszystko bedzie tyle samo teazwarte co prognoza Bartola, ktory
    > przeciez wieszczl, ze jeden bank upadnie i jak widac mu sie nie
    > sprawdzilo ;) (a moze po prostu lata sie nie zgadzaja, Bartol?)

    Cholera, moze faktycznie 2014.

    Bartol