  • 11. Data: 2004-11-08 13:48:57
    Temat: Re: Prognoza kursu USD i EUR na najblizsze 10 lat
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    Ok, nie bede marudzil - jesli tylko obiecasz ze kupisz ode mnie 1 Euro za te
    niecale 10 dolarkow (ok - niech starce niech bedzie 9,5 ) - mozesz juz dzis
    dac zaliczke 5 usd za kazdego euro ktore chcesz kupic za 10 lat. I co, juz
    nie taka prosta odpowiedz ? Czasem jak sie staje przed prawdziwymi
    decyzjami, to nie
    wiadomo co poczac, prawda ?
    Pozdrawiam i czekam na zaliczke ;)
    M.

  • 12. Data: 2004-11-08 13:49:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    :) <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kupic za 10 lat. I co, juz nie taka prosta odpowiedz ? Czasem jak sie
    > staje przed prawdziwymi decyzjami, to nie

    Czekaj - cos ci sie znowu pomylilo., Przeciez on tylko prognozuje, nic nie
    sprzedaje, nic nie kupuje. Jakies ze tak powiem masz problemy, ktorych nie
    potrafisz opisac jednak..

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 13. Data: 2004-11-08 14:08:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik :) napisał:

> [...]
    > dac zaliczke 5 usd za kazdego euro ktore chcesz kupic za 10 lat. I co, juz
    > nie taka prosta odpowiedz ? Czasem jak sie staje przed prawdziwymi

    Jasne, ze wiadomo. A Ty masz jakis z tym problem?

    Bartol

  • 14. Data: 2004-11-08 14:10:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Maliszewski EFIX Polska napisał:

    > A moim zdaniem bedzie to 3,6725/3,6730 bid/ask
    > Ale tylko przed godzina 14:30, bo po 14:30 bedzie mocny ruch o 300 pips, ale
    > nie wiem w ktora strone :)

    Amra, Ty tez walnij swoja prognoze. W koncu Ty tez jestes tutaj guru. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2004-11-08 14:25:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    :) <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Aha - i jeszcze raz dzieki za pomoc - na przyszlosc bede wiedzial do
    > kogo sie zwrocic ...

    Nie - po prostu pochwal sie prognoza - i daj nam jej czesc dotyczaca
    najblizszego roku ;)

  • 16. Data: 2004-11-08 14:26:57
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

    A na podstawie czego prognozuje - czy dalby za swoja prognoze chocby
    zlotowke ? Nie - bo sypnal tekstem zupelnie dla zartu. Jesli wierze w swoja
    prognoze (ze np. wygram w totka) to ide za ciosem (i puszczam zaklad) -
    jesli gosc faktycznie wierzy w to co pisze to pewnie bysmy sie dogadali.
    A co do problemow - to mam jeden. Odzywaja sie tacy jak Ty fachowcy, co
    bardzo sie udzielaja a nie maja nic konkretnego do powiedzenia na dany
    temat. Loguj sie na niusy rel.kaznodzieja.pl i poproboj swych sil, moze
    wyprowadzisz kogos na dobra droge i nie bedzie zadawal glupich (z Twojego
    punktu widzenia oczywiscie) pytan
    Powodzenia
    I nie daj sie zimie
    Uwazaj na nisko lecace bociany
    pij tylko przegotowana wode
    i uwazaj na konserwanty
    Pa ;)

  • 17. Data: 2004-11-08 14:29:20
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    :) dnia 2004-11-08 15:30 napisał(a) co następuje:
    > Aha - i jeszcze raz dzieki za pomoc - na przyszlosc bede wiedzial do kogo
    > sie zwrocic ...

    Wszyscy tutaj próbują Ci uświadomić, że takie prognozy nie istnieją, bo
    po prostu nie mają sensu. Trudno jest przewidzieć, jak będzie za rok, a
    co dopiero za 10-15 lat. Tak trudno to zrozumieć?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2004-11-08 14:30:03
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl>

  • 19. Data: 2004-11-08 14:33:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    :) <k...@p...onet.pl> wrote:
    > A co do problemow - to mam jeden. Odzywaja sie tacy jak Ty fachowcy,
    > co bardzo sie udzielaja a nie maja nic konkretnego do powiedzenia na
    > dany temat. Loguj sie na niusy rel.kaznodzieja.pl i

    Zapytam sie inaczej. Czy mazesz mi pokazac prognoze na tak dlugi okres
    jakiejkolwiek waluty, surowca, produktu? Chetnie sie z nim zapoznam.
    Nie masz swiadomosci, ze kolejny zamach taki jak na WTC i prognoze mozna do
    smieci wyrzucic?
    Nie mozesz przyjac do wiadomosci, ze nikt powazny takiej prognozy nie
    stworzy? Dlatego mnie w ogole smieszy twoja a) prosba, b) usilne upieranie
    sie, ze powaznie sie pytasz.

    I ja ci moge odpowiedziec raz jeszcze nie ma i nie bedzie wiarygodnych
    prognoz. Wszystko bedzie tyle samo teazwarte co prognoza Bartola, ktory
    przeciez wieszczl, ze jeden bank upadnie i jak widac mu sie nie sprawdzilo
    ;) (a moze po prostu lata sie nie zgadzaja, Bartol?)

  • 20. Data: 2004-11-08 14:33:17
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

> [...]
    > dac zaliczke 5 usd za kazdego euro ktore chcesz kupic za 10 lat. I co, juz
    > nie taka prosta odpowiedz ? Czasem jak sie staje przed prawdziwymi

    :) ale to ty chcesz sobie zabezpieczyc kurs. Ja ci moge dac kurs terminowy
    na 10 lat do przodu. wplacasz 1% depozytu zabezpieczajacego i uzupelniasz
    go, jesli w trakcie trwania transakcji wartosc depozytu spadnie o 3/4
    poczatkowej wartosci. Moge ci w ten sposob zagwarantowac kurs Eur/Usd lub
    jakikolwiek inny nawet na 10 lat do przodu.

    w przyblizeniu bedzie to na dzien dzisiejszy 1,3320/1,3330
    Trzeba tylko jeszcze zrobic sobie od razu transakcje na 10 letnie IRS w Eur
    i Usd, aby w miedzyczasie nie pojawila sie jakas duza roznica w pkt SWAP. i
    juz mozemy spac spokojnie wiedzac po jakim kursie kupimy/sprzedamy Eur/Usd
    za 10 lat.

    Malin