eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
  • Data: 2004-06-30 11:14:29
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
    Od: k...@a...w.sygnaturze (Grzegorz Krawczyk) szukaj wiadomości tego autora

    Profesor Nic wrote:
    >PS
    >Pan X już spłacony już w 3/4. Wymarzony urlop uległ skróceniu. Reasumując:
    >najbardziej wkurza mnie postawa Uniwersytetu - olewającego pokrzywdzonego
    >pracownika (pana X.) i chroniącego własny, tłusty tyłek największego
    >pracodawcy w regionie. Można się poczuć jak u Kafki :-\ Nie chciałem w tej
    >całej sytuacji wyjść na "tego złego". Miłoby było usłyszeć "sorry, man" od
    >Uniwersytetu - chyba tylko o to tak naprawdę chodziło....
    >Dziękuję wszystkim za sugestie, pomogło mi to odnaleźć się w całej sytuacji.
    >Hani życzę większej wiary w ludzi ;-)

> [...]

    Witam. Pierwszy raz na grupie.

    Jeżeli przelałeś/przekazałeś pieniądze bezpośrednio Panu X
    to jest to IMHO błąd. Powinieneś oddać pieniądze Uczelni.
    A ona niech się rozlicza z Panem X.

    Konsekwencje tego mogą być różne,
    np. Pan X za jakiś czas zacznie się upominać
    o swoje stypendium (bo przecież formalnie nie dostał przelewu).
    Uczelnie zacznie się domagać od Ciebie zwrotu
    bo przecież przelała pomyłkowo na Twoje konto.

    Pozdrawiam.

    --
    - Grzegorz Krawczyk -
    - krawczyk(at)agh(dot)edu(dot)pl -

    PS. Koniecznie napisz pismo/pisma wyjaśniające jak sprawa została
    załatwiona i zbierz odpowiednie podpisy/pieczątki, żebyś był kryty
    "w razie czego". GK.