  • Data: 2004-06-30 14:35:11
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem [OT]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zamiast tego jakiś kiepski partyjny interes nazwano uniwersytetem i
    > wszyscy chodzą dumni i bladzi. A że bałagan? No to co. Zaraz ktoś
    stwierdzi,
    > że pięć lat to za mało na dyscyplinę finansową. To po ilu latach można
    liczyć
    > na porządek w takim pseudo uniwersytecie?

    Zamknąć i tyle. Jak ktoś chce to badziewie prywatnie utrzymywać, to jego
    sprawa. Ale dlaczego ja mam się do tego przymusowo ze swoich podatków
    dokładać, to zaiste nie rozumiem :-(((( Poziom cytowań "naukowców" w
    liczących się periodykach oczywiście poniżej zera. Socjalizm wiecznie żywy?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn