eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
  • Data: 2004-06-30 13:11:23
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
    Od: "Profesor Nic" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli przelałeś/przekazałeś pieniądze bezpośrednio Panu X
    > to jest to IMHO błąd.
    [...]

    Sorry, zapomniałem dodać, że Pan X. podpisał zobowiązanie, że nie ma żadnych
    roszczeń wobec Uniwersytetu. Podpisał to nie do końca dobrowolnie, raczej
    pod wpływem życzliwej acz intensywnej sugestii kogoś z góry (pozwólcie, ze
    nie będę się wdawał w szczegóły). Trochę go rozumiem - jest młody, u progu
    "kariery", zresztą ja też chcę tu jeszcze parę lat popracować (bo na pewno
    nie do końca zycia, oooo nie!).
    Dodam jeszcze, że nieliche wrażenie robi bezpośredni kontakt z mechanizmami
    rządzącymi takim molochem. I nie są to mechanizmy sprawiedliwe. I nie jest
    to wrażenie miłe :|

    Psor