eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrewswojejwoli... (długawe)
  • Data: 2004-06-30 15:00:57
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrewswojejwoli... (długawe)
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znany(a) niektórym hania, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > masz rację - art 84 k.p. : pracownik nie może zrzec się prawa do
    > wynagrodzenia ani przenieść tego prawa na inną osobę

    Nieprawda. Pracownik, składając dyspozycję przelewu, zadysponował swoimi
    pieniędzmi. Niczego się nie zrzekał, ani niczego nie scedował. Ta
    dyspozycja jest w każdej chwili do odwołania. Ten artykuł nie ma tu
    zastosowania.

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]